Jump to content

Photo

Tyttöjen juttuja

• Please log in to reply
1369 replies to this topic

#26 Kahvisieni

Kahvisieni
  • Members
  • 830 posts
  • Interests:Reading, music, coffee, languages, writing... In no specific order.

Posted 06 February 2008 - 10:26 PM

Joko niin vaaleaa meikkivoidetta kuin löydät, tai sitten tutkailet tarjouskoreja, josko sieltä löytyisi valkeaa luomiväriä. Sitä voi yrittää käyttää puuterin tapaan, isohkolla siveltimellä. Mutta älä osta helmiäis- tai glittervalkoista, saattaa muuten tulla ei-niin-striit-kredu-corpse... :p

Punanaamion nettikaupasta voi myös tilata kasvovärejä (ehkä käytätkin juuri niitä), mutta koska asialla on kiire, siitä ei taida olla nyt apua.

Ai niin, kannattaa luomiväriasiassa myös kysellä ystäviltä, josko heidän meikkipussissaan olisi luomivärinjämiä, tai muuta tarkoitukseen sopivaa.

Edited by Kahvisieni, 06 February 2008 - 10:29 PM.

#27 Guest_starkkux_*

Guest_starkkux_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 08:10 AM

Lisää faktaa, jota ei sovi kyseenalaistaa: Tiesittehän tytöt sen, että kuukautiskierto vaikuttaa siihen, millaiset miehet milloinkin viehättää. Ovulaation aikaan kuulema saadaan kiksejä mahdollisimman maskuliinisia piirteitä omaavista miehistä ja kierron alussa ja lopussa taas mahdollisimman feminiinisistä uroksista. Loogisesti tietenkin siksi, että ovulaation aikana fiksu nainen pyrkii varmistamaan jälkeläisilleen mahdollisimman vahvat geenit, joita on tuollaisilla miehekkäillä miehillä.

Kärsin ilmeisesti kesto-ovulaatiosta. :p

Ja mulla on sitten vissiin aina kierto aluillaan tai lopuillaan. Oh. :D

*sai taas mieleensä useankin nätin otuksen ja poistuu taustalle kehräämään tyytyväisenä. :heart: *

#28 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 07 February 2008 - 08:17 AM

Mistähän sitä saisi voimaa aloittaa taas kunnon kuntokuurin? Olisi tehokas vatsa-DVD (kestokin HUOMAT 10-15-minuuttia) mutta ei millään jaksaisi raivata tilaa lattialle ja alkaa jumppailemaan. Muutenkin nyt pariakymppiä lähennellessä huomaan naisellistuneeni... Ei. Kivaa. Minusta. Siis painoa ei ole tullut lisää, mutta kuuluuko vatsanpehmeneminen asiaan vai johtuuko tämä kaamoksen jälkeisestä löysäilystä? En ummarra.
Olotilaa piristi sekin, että äiti kysyi minulta tosissaan, että mahdunkohan enää vanhojen tanssipukuuni, koska olen jotenkin isomman näköinen... (Wanhoista kaksi vuotta). Todistin sen ja vedin kyseisen puvun sutjakasti päälleni. Minähän EN kasva enää.

Luin jostain, että ensimmäinen "lihomiskausi" naiselle tulee 20vuotiaana ja siitä eteenpäin. Silloin aletaan aikuisiksi.
Ja ei, itse en ole lainkaan ylipainoinen missään mielessä, mutta kaipaan nuoruuteni kiinteytä. :D

Olipas taas sekavaa tekstiä.

Toisen oudohkon asian sain tietää vasta: Kuukautisten aikana laulaminen on hankalampaa.
Sain todeta sen tiistain laulutunnilla itsekin. Ei vaan kulkenut, ääni oli auki mutta siinä ei ollut lainkaan "potkua". Ihan täysin voimaton.
Miten muutama hassu veridesi pilaa kaiken?
The pic in my avatar is from here.

#29 Guest_Gwath_*

Guest_Gwath_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 10:01 AM

Toisen oudohkon asian sain tietää vasta: Kuukautisten aikana laulaminen on hankalampaa.
Sain todeta sen tiistain laulutunnilla itsekin. Ei vaan kulkenut, ääni oli auki mutta siinä ei ollut lainkaan "potkua". Ihan täysin voimaton.
Miten muutama hassu veridesi pilaa kaiken?

Hormonit, oi hormonit! :D
Jos ne kerta muuttaa korvien asentoa ja ties mitä kierron aikana, niin miksi ei äänikin karheutuisi?
Ottaa se kyllä päähän varsinkin, kun ylä-äänet jäi jossain vaiheessa suunnilleen tulematta.
But don't worry. Treeni auttaa hallitsemaan tuotakin kiusaa. :)

Edited by Gwath, 07 February 2008 - 10:01 AM.

#30 Guest_Merlinatre_*

Guest_Merlinatre_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 11:52 AM

Lisää faktaa, jota ei sovi kyseenalaistaa: Tiesittehän tytöt sen, että kuukautiskierto vaikuttaa siihen, millaiset miehet milloinkin viehättää. Ovulaation aikaan kuulema saadaan kiksejä mahdollisimman maskuliinisia piirteitä omaavista miehistä ja kierron alussa ja lopussa taas mahdollisimman feminiinisistä uroksista.

Hei jes! Ehkä tämä edes vähän selkiyttää sitä, että yhtenä päivänä koen olevani umpihetero ja toisena taas... no, en. :p

Pitäisi perjantaiksi saada corpse paintit naamaan, ja valkoinen kasvomaali on loppunut. Yhtäkkiä en saa sitä mistään lisää, joten kertokaahan kokeneemmat meikkaajat kuinka saada naama valkoiseksi mahdollisimman halvalla?

Hätätilanteessa kuuluu tavallinen vesivärikin kelpaavan, ainakin ellei sitä tarvitse pitää naamassa ihan koko päivää. Kannattaa tietysti testata hyvissä ajoin etukäteen, miten se asettuu ja miten iho siihen reagoi.

#31 Guest_Live To Tell The Tale_*

Guest_Live To Tell The Tale_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 03:27 PM

Pakko hehkuttaa! 7kk seurustelusuhde ohi, hyviä ystäviä ollaan edelleen! Mahtava fiilis! :p Ja 18v. synttäreihin ei enää monta kuukautta ole, ja koeviikko loppu (tuloksena filosofian 5:sta matskun 10:iin) :huh:

Toi miesviehätysjuttu pitää ainakin mun kohdalla paikkaansa. :]

#32 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 07 February 2008 - 04:10 PM

7kk! Härreguud.

Itse täytän huhtikuussa 20, ja pisin parisuhteeni on tähän mennessä kestänyt 28 päivää.

:huh:

Mutta ehkä sitä sitten keski-iässä :D

#33 Guest_depi_*

Guest_depi_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 04:15 PM

Minä täytän 22 toukokuussa ja pisin suhteeni on kestänyt 3,5 vuotta, tosin viimeinen puoli vuotta meni siinä, että tahdoin koko ajan pois suhteesta. Tämän tyypin kanssa en tahdo enää koskaan olla missään tekemisissä, mutta ei siitä sen enempää. Sen verran tiedän, että heppu on päässyt lisääntymään ja jakamaan geenejään kahden mukulan verran. Sääliksi käy tyttörukkaa. :lol:

#34 Guest_Mya_*

Guest_Mya_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 04:19 PM

Lisää faktaa, jota ei sovi kyseenalaistaa: Tiesittehän tytöt sen, että kuukautiskierto vaikuttaa siihen, millaiset miehet milloinkin viehättää. Ovulaation aikaan kuulema saadaan kiksejä mahdollisimman maskuliinisia piirteitä omaavista miehistä ja kierron alussa ja lopussa taas mahdollisimman feminiinisistä uroksista. Loogisesti tietenkin siksi, että ovulaation aikana fiksu nainen pyrkii varmistamaan jälkeläisilleen mahdollisimman vahvat geenit, joita on tuollaisilla miehekkäillä miehillä.

Kärsin ilmeisesti kesto-ovulaatiosta. :p

Vaikuttaako tuo myös siihen että millaiset naiset viehättää milloinkin? ;) By bisse.

Mä en suosittele vesivärien käyttöä iholle, koska nehän on myrkkyä ja tarkoitettu vain paperille. Kasvojen iho varmasti kärsisi siitä ja ainakin se kuivuisi ja tulisi ihottumaa.

#35 Guest_Merlinatre_*

Guest_Merlinatre_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 04:21 PM

Minulla on ikää 18 vuotta ja pisin seurustelu on kestänyt nyt... hmm, noin 6 tai 8 päivää laskentatavasta riippuen. :lol:
Pahimmasta shokista olen selvinnyt, mutta olen vieläkin ihan sekaisin. No. Onhan tämä ollut ihan kivaa tähän mennessä. :D

EDIT: Kyllä meillä ainakin kerran vedettiin örkkimaskit vesiväreillä eikä kukaan kuollut, tosin koko naamaa siinä ei tarvinnut värittää. Mutta kaipa se on tosiaankin vain viimeisen hätätilanteen vaihtoehto.

Edited by Merlinatre, 07 February 2008 - 04:23 PM.

#36 Guest_TaruinenAave_*

Guest_TaruinenAave_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 04:51 PM

MUAHAHA! Minäpä olen seurustellut oman ukkoni kanssa jo reilusti yli neljä vuotta ja olen yhdeksäntoista! :lol:

Huh, voin kuvitella miten pahasti mun iho kuivuisi vesivärien jälkeen, kun jo pelkillä kasvoväreillä saa aikaan aika mojovan kuivahduksen. :huh: Nyt on kuitenkin täytynyt jonkin verran maalailla, kun aion viikon päästä pukeutua penkkareihin Eric Draveniksi...

#37 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 07 February 2008 - 04:56 PM

Oi, penkkarit on ihan loistavia :D meillä oli teemana hollywood viimevuonna, ja pukeuduin Paris Hiltoniksi :lol:

Sinä päivänä oli täällä-30astetta pakkasta ja rekan lavalla oli aika viilee meininki ku kierreltiin paikkoja ympäri.

Mikähän minulla on kun kiinnostun vähän kaikista miehistä? Epätoivoiset munasolut?

#38 Guest_Merlinatre_*

Guest_Merlinatre_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 05:32 PM

Nyt on kuitenkin täytynyt jonkin verran maalailla, kun aion viikon päästä pukeutua penkkareihin Eric Draveniksi...

Jumavita, meitä on kaksi kammottavaksi!
No, minä jo oikeastaan vähän odottelinkin, missä vaiheessa jostain löytyy toinen saman hahmon valinnut. Tosin itse ajattelin käyttää hieman "taiteilijan vapautta" ja soveltaa niin naamamaalien kuin vaatteidenkin kanssa - sekä laiskuuden että käytännöllisyyden nimissä :p

#39 Dillinger

Dillinger
  • Members
  • 5,643 posts

Posted 07 February 2008 - 06:50 PM

Oma ainoa kunnon tähänastinen seurusteluni kesti melkein vuoden, ja se olikin elämäni onnellisin vuosi, kunnes sitten neiti paljasti todellisen luonteensa, ja jätti kuin rukkasen, *ilmoittamatta sanallakaan siitä että on häipynyt maisemista*.
Kyllähän minä toki ymmärrän nais(t)en ajatuksia, mutta silti tuollainen käytös ei ole korrektia, vaan olisin säästynyt paljolta jos hän olisi suoraan ilmoittanut mitä aikoo.
Onkos se yleistäkin naisilla että mieluummin vaietaan ja häivytään kuin ilmoitetaan jos ei kiinnosta, kysynpä vain?
Tämä ikuisesti pelätty loppu meitä lähestyy. Taivaalta sataa verta ja susi meidän jumalamme syöä. Ei kukaan säästy kuolemalta. Ikuisen kaaoksen valta. Tämä on viimeinen yö.

#40 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 07 February 2008 - 07:39 PM

Itse asiassa minulle on kolme miestä tehnyt kutakuinkin samalla tavalla jossain vaiheessa :lol: Tosin suhteet eivät ole olleet pitkäaikaisia

Ehkä meillä on vain vähän huono kumppanimaku ollut :) Eli on vain sattunut sellainen ihminen kohdalle, joka ei osaa puhua mutta osaa häipyä. Tuskin se on sukupuolisidonnaista. Itse kyllä omasta mielestäni pyrin puhumaan mielessäni mylläävistä asioista kulloisellekin kumppanilleni (ei sillä, että niitä nyt olisi kuin sieniä sateella koskaan ollutkaan.)

Mutta jotkut eivät osaa puhua, eivät sitten millään. Ehkä se on heille liian vaikeaa, helpompaa vain lähteä... Kun ei osaa sanoiksi pukea kaikkea mitä tuntee, ja ehkeivät he kestä sitä tuskaa mitä siitä tulee kun joutuu puhumaan erosta.

#41 Guest_Epe Li_*

Guest_Epe Li_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 07:58 PM

Oi, repesin lahjakkaasti kun yhdistin Leden postauksen aiempaan Ellun postaukseen. Ketjun eka metroseksuaali & emotionaalinen jööttirokkaripoju bongattu. :heart:

Ja mulla on sitten vissiin aina kierto aluillaan tai lopuillaan. Oh. :D

Näin se menee täälläkin. Suorastaan pelottavaa miten naisellisista pojista sitä pitääkään, olen moneen kertaan jo epäillyt suuntautumistani... Ymmärrän pelottavankin hyvin, mikä tisseissä ja perseissä miehiä viehättää. Mutta kuitenkin, vaikka joku muija näyttäisi kuinka kauniilta ja seksikkäältä jne., niin se on vain jotain, mitä kyllä katselee, mutta kaksilahkeinen on se, jota voisi.... no, muutakin kuin katsella. Selkeää, niinhän?

Ihunaa, sain äitiltä Cliniquen näytepussisydeemin, jossa on mini-ripsari, paria kosteusvoidetta ja kuorintavoidetta etc. Ihkudaa. :)

#42 Guest_Lumona_*

Guest_Lumona_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 08:39 PM

Oho, nyt Epelin Lin postin jälkeen tajusin mikä meni pieleen, ehkä vielä joskus opin lukeman omaa tekstiäni oikein. Siis ei kesto-ovulaatiota vaan nimenomaan kestoepäovulaatio. Eli tytönnäköisiä poikia tännekin, kiitos vain. :D

#43 Guest_starkkux_*

Guest_starkkux_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 08:49 PM

Näin se menee täälläkin. Suorastaan pelottavaa miten naisellisista pojista sitä pitääkään, olen moneen kertaan jo epäillyt suuntautumistani... Ymmärrän pelottavankin hyvin, mikä tisseissä ja perseissä miehiä viehättää. Mutta kuitenkin, vaikka joku muija näyttäisi kuinka kauniilta ja seksikkäältä jne., niin se on vain jotain, mitä kyllä katselee, mutta..

Psssht, pelot pois ja puristelemaan! :D

(No mitä, eiks tää ollut nimenomaan tyttötopic? :p )

#44 Guest_Mya_*

Guest_Mya_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 08:54 PM

Psssht, pelot pois ja puristelemaan! :D

(No mitä, eiks tää ollut nimenomaan tyttötopic? :p )

:lol: ;)

Edited by Mya, 07 February 2008 - 08:54 PM.

#45 Guest_Gothelia_*

Guest_Gothelia_*
  • Guest

Posted 07 February 2008 - 08:56 PM

Katkerat Ämmät RY kokoontuu, tökkään lusikkani ihmissuhdejupinaan:

Kyllä se näin on, että osaavat miehet siinä missä naisetkin vaieta tunteistaan ja mököttää mystisesti, kumppanin tajuamatta hönkäsen pöläystäkään mitä on tekeillä, ja sitten iskee syyllisyys, kun ilmeisesti pitäisi tajuta. Ei se ikävien yllätysten järjestäminen tosiaan niin sukupuolisidonnaista ole kuin stereotyypit antavat ymmärtää.

Monimutkaista diibadaabaahan se on koko parisuhdesetti, eli tavallaan ainakin itse koetan viimeiseen asti ymmärtää. Joistakin asioista ei vain kykene puhumaan, joistakin tulee puhuttua aina väärin, joskus vain päässä kilahtelee kun kumppanista riippumattomat menneisyyden haamut palaavat kummittelemaan.

Mutta kyllä suomalaisten pitäisi aikuisten oikeesti oppia puhumaan, ihan kaikkien. Period.

Asiasta viidenteen, eli tyttömäisiin poikiin. Meikäläiselle ei uppoa sitten mitenkään, voitte pitää ne nätit goottiprinssit minun puolestani hyvänänne. :p Kyllähän noita nättejä poikia nyt katselee, mutta mitään eroottisia viboja ne eivät herätä, sanotaanko näin. Ilmeisesti tämä tyttö on 24/7 valmis lisääntymään, kun nimenomaan ne tuimat ja dominoivat ja isot ja tyhmät villimiehet tuppaavat herättämään mielenkiintoni sillä tietyllä tavalla. Tässä tulee sitten vielä se paradoksi, että parisuhteessa kyllä arvostan niitä hieman "naisellisempia" piirteitä, eli herkkyyttä ja huolenpitoa.

Joku luolasta urahdellen ulos ryöminyt runopoika siis varmaankin on hakusessa. Onneksi aika lähelle vastaava on löytynytkin, ja pysynyt lähellä jo...ööh...kolme vuotta.
Mutta näitä vuosia ihkuttaessa pitänee muistaa, että ei se niiden määrä, vaan laatu. ;)

Edit: Niinjoo, on meikäkin muuten tissejä puristellut. ( Muitakin kuin omiaan siis, toim. huom. )

Edited by Gothelia, 07 February 2008 - 08:56 PM.

#46 unforgiven

unforgiven
  • Members
  • 2,012 posts

Posted 08 February 2008 - 08:29 AM

Olen minäkin jossain vaiheessa ehtinyt 2-3 vuoden seurustelusuhteeseen (sen kesto on määrittelykysymys...), mutta onneksi en ole siinä enää. Nyt hän seurustelee erään koulutoverini kanssa, ja mitä olen muualta kuullut, niin amistelujensa ohessa menee joskus vähän rajoilla tyttöjä kyyditessään, että tekeekö toiselle pahaa. Jos kuulen vielä hisauksenkin asiasta (en ole kuullut pariin kuukauteen mitään), niin kerron kaverilleni.

Nykyinen suhde on paljon parempi :) Kohta on 8kk hujahtanut, ja riidat tähän mennessä ovat olleet tyyliin, noh, olemattomia. Kyllähän ne riidat aina puhdistavat ilmaa, mutta kun ei ole mitään puhdistettavaa, mikä taitaa olla harvinaista. Tuo tyyppi on sitä lajia joka kyllä puhuu asioista ja näyttää tunteensa. Minä itse olen se puhumattomampi puolisko. :huh: Mutta siinä tilanteessa että kun toinen puhuu/kyselee, niin se tavallaan pakottaa itsenikin puhumaan, mikä on ihan hyvä.

Olen itsekin kohdannut miesten puolelta tuota sanatonta mökötystä ynnä muuta ihmekäyttäytymistä, kuten oharointia lähes säännönmukaisesti, joten ei se todellakaan ole pelkästään naisten hommaa. Ja se, että jos ei kiinnosta niin jankataan maailman tappiin asti. Yhtä olen kuunnellut säännöllisin väliajoin kohta mitä? 11 vuotta. Tosin välillä on ollut vuosiakin välissä, mutta välillä hänestä taas kuuluu vähän väliä. Kaiken huippu oli viime vuonna, kun olin baarissa tyttökavereideni kanssa ja silloinen poikaystävä oli jossain muualla, kun tämä herrashenkilö tuli tunnustamaan rakkauttaan ja ilmoitti 5cm päässä kasvoistani, että kun olen vapaa niin tiedän kyllä kenelle soittaa ;) ;) En tiedä mitä muuta olisi tehnyt jos en olisi häipynyt paikalta. Voi olla että aiheutan hänelle pahaa oloa, mutta ei sille vain voi mitään. Menen ihan lukkoon noissa tilanteissa joten häivyn vain. Ja kyllä hän tuntuu aina jotain teiniritsoja löytävän, vauvankin on hankkinut, joten en ole viimeinen toivo.

PS. Yhyy pillerit vie himot ja kuivattaa paikat.

Edited by unforgiven, 08 February 2008 - 08:31 AM.

"To worship a great mystery was just to worship your own ignorance." hpmor

Farmasian blogi ja kalastusblogi

#47 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 08 February 2008 - 09:00 AM

PS. Yhyy pillerit vie himot ja kuivattaa paikat.

Ja omat pillerini pistää kierron ihan huishapeliksi. Ensiksi on 14päivän vuoto, seuraavassa kuussa kahden päpivän. Tässä kuussa oli ensiksi kahden päivän, sitten parin päivän päästä alkoi uudestaan. Joskus tekisi mieli hypätä parvekkeelta :huh:
Jotain säännöllisyyttä, plz.

#48 Guest_Anselmi_*

Guest_Anselmi_*
  • Guest

Posted 08 February 2008 - 10:14 AM

Heipä vaan, täällä oli sen verran avointa jutustelua, että uutena tulokkaana uskaltautuu mukaan...jos nyt sitten onnistun lähettämään kirjoitelmani oikein tälle palstalle.
Mökötyksiin ei ole tarvinnut ottaa kantaa kun ei ole elämässä miestä, tosin edellisestä suhteesta kai liian pitkä aika kun ei enää muista miltä se seurustelu ja yhdessä oleminen tuntuu. Toisaalta yksin ollessa ei myöskään tarvitse pillereitä ja keho voi hyvin.

Toivottavasti osaan postata tämän oikein...elekää hermostuko jos tulee vahingossa pariin kertaan...yritän opetella vasta:) :huh:

#49 Guest_Helmiäinen_*

Guest_Helmiäinen_*
  • Guest

Posted 08 February 2008 - 01:07 PM

Hienosti meni, asiallinen ja selkeä postaus yhteen kertaan ja oikeaan topiciin. *taputapu* Tervetuloa laudalle. :)

Tällä hetkellä suhdetta takana kohta kolme ja puoli vuotta. Ensimmäinen ja ainokaiseni tähän asti, ikää minulla 19 vee. On meillä kränää ollut, kommunikaation puutetta ja väärinymmärryksiä. Mie olen tämmönen hemmetin suomalainen mies joka ei puhu eikä pukahda ja tuo toinen on prinsessa jolle tulee paha mieli kun pitää ajatella ikäviä asioita. Sitten kiukutellaan, vatvotaan asiat läpi ja halitaan taas. Välillä tuntuu ettei tämä meidän juttu oikein toimi kun molempia ahdistaa, mutta aina saadaan puhutuksi kaikki. Koskaan ei olla varsinaisesti tapeltu. Kai me sitten ollaan vaan niin samaa mieltä kaikesta. Paitsi kieli- ja huulilävistyksestä jotka tahtoisin, mutta ne nyt eivät ole niin kumma asia että sotajalalle pitäisi ryhtyä. Ja tuon paremman puoliskon tupakanpoltosta, mutta kyllä minä sen vielä saan lopettaman.. *mutin jupin*

Perkele.

Ja mikä siinä on, että makeasta tulee niin paljon parempi mieli. Kävin opolla (moar in Vitutustopic), kuulin sekä hyviä että huonoja uutisia ja menin jälkeenpäin kauppaan ostamaan... hunajapaahdettuja pähkinöitä! Enää ei tärisytä eikä ahdista. Nyt tosin tekisi mieli isoa leipää, jonka päällä olisi leikkelettä, juustoa, kurkkua, pikkuisen paprikaa, tomaattia, salaattia ja ehkä vähän italiansalaattia tai grillimaustetta. Parhautta.

Kierrosta ja miesmausta en osaa sanoa mitään, tunnun aina tykkäävän sellasista söpöistä pienemmistä kavereista. Paitsi silloin kun tulee vastaan sellainen komea äijämäisempi. Tai semmonen hellyyttävä turrikka. Tai joku nätti pimu. Okei mulla on laaja maku. *köh*

Tissit & perset & kauniit kädet. <3

#50 Guest_Blackie_*

Guest_Blackie_*
  • Guest

Posted 08 February 2008 - 02:56 PM

Onkos se yleistäkin naisilla että mieluummin vaietaan ja häivytään kuin ilmoitetaan jos ei kiinnosta, kysynpä vain?

Eiköhän se ole molemmissa leireissä yhtä yleistä. Itse olen sillä kannalla, että pitää kertoa, jos ei enää nappaa. Siksi olikin aivan sietämätöntä joutua todistamaan omalla kohdalla sitä, kun toinen yritti tehdä hiljaisen katoamistempun. Oon sen verran ärhäkkä tapaus, että katoamistemppu kyllä onnistui, mutta ei ihan niin vaivattomasti kuin herra olisi ehkä halunnut.

-----
Ja sitten vähän vähäpätöisempään pulmaan: en osaa päättää, haluanko shokkipunaiset vai mustat hiukset. Molemmat mulla on ollut, eli päätöstä ei voi tehdä kokeilunhalun pohjalta. Inhoan valintoja :p