Jump to content

Photo

Tyttöjen juttuja

• Please log in to reply
1369 replies to this topic

#726 Dillinger

Dillinger
  • Members
  • 5,643 posts

Posted 17 September 2008 - 10:19 AM

Itse olen for once and for all lopettanut sen ns. naisen etsimisen ties mistä, mistä sitä ei ainakaan tule löytymään. Ihan hyvin tässä pärjää tuon yhden kanssa (vastahan sitä on nelisen vuotta hengailtu 3 viikonloppua neljästä kimpassa), ja jos kerran kaikki sanovat että 98 % ihmissuhteista alkaa aivan puun takaa, niin sitä päivää sitten odotellaan ihan rauhassa. Nettideiteissä näkee vain sitä että niin äijät kuin muijatkin kertovat minkänäköisen, minkätapaisen, ja minkätuloisen kainalohalattavan itselleen haluavat, ja jos minä en jonkun muijan muottiin tällaisena mahdu, se on hänen asiansa.
Tämä ikuisesti pelätty loppu meitä lähestyy. Taivaalta sataa verta ja susi meidän jumalamme syöä. Ei kukaan säästy kuolemalta. Ikuisen kaaoksen valta. Tämä on viimeinen yö.

#727 Guest_raidi_*

Guest_raidi_*
  • Guest

Posted 17 September 2008 - 05:54 PM

^Ei ainakaan minun mielestäni. Joka kerta kun olen avautunut siitä että on paha olla, on vastaukset olleet just sitä tasoa että "itsehän oot soppas keittänyt kun et käy töissä, hajoo sinne yksiöös" mutta jos joku kertoo siitä miten jokun katin kynsi on katkennut, halaillaan, pusitaan, ja toivotellaan voimia se 13 postausta.
...
Itse olen for once and for all lopettanut sen ns. naisen etsimisen ties mistä, mistä sitä ei ainakaan tule löytymään. Ihan hyvin tässä pärjää tuon yhden kanssa (vastahan sitä on nelisen vuotta hengailtu 3 viikonloppua neljästä kimpassa), ja jos kerran kaikki sanovat että 98 % ihmissuhteista alkaa aivan puun takaa, niin sitä päivää sitten odotellaan ihan rauhassa. Nettideiteissä näkee vain sitä että niin äijät kuin muijatkin kertovat minkänäköisen, minkätapaisen, ja minkätuloisen kainalohalattavan itselleen haluavat, ja jos minä en jonkun muijan muottiin tällaisena mahdu, se on hänen asiansa.

Aamen tuolle ensimmäiselle postille. Toiseen postiin kommentoin sen verran, että ainakin omalla kohdallani on ollut ihan sama millainen vastapeluri on ollut kyseessä ja miten hienon tai huonon viestin olen laittanut, mutta voi vittu kun ei voi vastata edes sitä "sori, ei kiinnosta". Aika harvassa on ne fiksut yksilöt jotka tuon osaavat tehdä.

Edited by raidi, 17 September 2008 - 05:55 PM.

#728 Dillinger

Dillinger
  • Members
  • 5,643 posts

Posted 17 September 2008 - 06:28 PM

voi vittu kun ei voi vastata edes sitä "sori, ei kiinnosta". Aika harvassa on ne fiksut yksilöt jotka tuon osaavat tehdä.

Tätähän peräänkuulutin jo hyvin pitkän aikaa sitten. Itselleni on parikin naista antanut ns.hiljaiset rukkaset, ja yksi ilmoittanut suoraan että "kiitos vain, ollaan kavereita toki mutta ei huvita isompaan lähteä". Naisista ilmeisen moni kuvittelee edelleen miehen loukkaantuvan vähemmän häviämällä tämän elämästä kuin paskan liekki, verrattuna siihen että sanoisi suoraan jos ei halua enää jatkaa suhdetta. Toki sekin sattuu, mutta ensinmainittu "lähen pieruna saharaan, nuolkoon näppejään" tapa sattuu tuplasti enemmän.
Tämä ikuisesti pelätty loppu meitä lähestyy. Taivaalta sataa verta ja susi meidän jumalamme syöä. Ei kukaan säästy kuolemalta. Ikuisen kaaoksen valta. Tämä on viimeinen yö.

#729 Guest_starkkux_*

Guest_starkkux_*
  • Guest

Posted 02 October 2008 - 05:22 PM

Tsih, käännänpäs tämän ketjun kelkkaa vähän, kyyninen ranttaus ei oo siistiä lapset.

<siirappi>
Lämmin ja pörröinen <3-ikävä sen sijaan on aika ihkua :heart: Ikävä omaa tähtipoikaa ja vara-Holopaista. :I :heart:
</siirappi>

#730 Guest_Idwen_*

Guest_Idwen_*
  • Guest

Posted 02 October 2008 - 06:56 PM

<siirappia lisää>
Ikävä ihastusta, omaa muusaa
</siirappia lisää>

#731 Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guest

Posted 02 October 2008 - 07:06 PM

<siirappia lisää>
I want sex!
</siirappia lisää>

#732 Guest_almafiina_*

Guest_almafiina_*
  • Guest

Posted 02 October 2008 - 07:49 PM

<siirappia lisää>
I want sex!
</siirappia lisää>

:lol: :lol:
Anteeksi, jos loukksin, Savior. Ei ole tarkoitus. ;)

#733 Guest_depi_*

Guest_depi_*
  • Guest

Posted 03 October 2008 - 09:22 AM

Hyvätuccapäivä. :heart: Hiukset on tuuheat, pehmeät ja kiharat. Mukavia tällaiset päivät aina silloin tällöin, yleensä tämä kuontalo on karhea ja sekaisin. Nyt ei edes tee mieli laittaa hiuksia ponnarille, pitää keksiä joku toinen ratkaisu tanssitunnille.

#734 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,526 posts

Posted 12 October 2008 - 08:39 PM

Lopetin minipillerit (kokoajan syötävät) kolme päivää sitten ja nyt jo tuntuu, että olen muuttumassa hormonihirviöksi.

Itken kaikesta, suutun kaikesta, nauran kaikesta, nolaan itteni. Yks varteenotettava mies varmaan juoksi kirkuen karkuun kun räyhäsin sille mesessä ehkä maailman tyhmimmästä syystä ja nyt hävettää niin vietävästi :huh:

Auta oi luoja, että tämä loppuu pian.
The pic in my avatar is from here.

#735 Guest_Gwath_*

Guest_Gwath_*
  • Guest

Posted 14 October 2008 - 03:07 PM

^ Mulla meni puoli vuotta, ennen kuin mitään tasaantumista alkoi näkyä. Sain järjettömän aknen, vaikka en ole ikinä kärsinyt kuin satunnaisista möhköistä. Elimistö oli ihan sekaisin. Puhumattakaan siitä, että menkat oli aivan mitä sattuu. :huh:

Nyt oon ollut reilusti yli vuoden syömättä/käyttämättä mitään hormonimyrkkyjä ja elimistö alkaa tuntua omalta ja tutulta. Minen ikinä enää (never say never :D) tunge itseeni mitään ylimääräistä hormonioksetusta, sen verran pahat kokemukset on meikäläisellä.
Esimerkiksi migreeni alkoi vasta pillereitten myötä, eikä kohtaukset ole loppuneet vieläkään, vaikka kohtausten voimakkuus on luojan kiitos alkanut heiketä viime kuukausina.
Että onnea matkaan vaan! :p

#736 Lethean

Lethean
  • Members
  • 1,270 posts

Posted 14 October 2008 - 04:39 PM

Tytöt hei, miks miehet sanoo että ne soittaa, mutta eivät sitten soitakaan? :(

" --dark chambers of my mind locked around the neck of my l o v e. "

JKL 141207
HKI 260608
HKI 190909

#737 Guest_Sunrise_*

Guest_Sunrise_*
  • Guest

Posted 14 October 2008 - 06:29 PM

^ Multa ei kysytty mutta vastaan kuitenkin eli ehkä tuntuu hyvältä luvata soittavansa mutta sitten sen toteutuksen kanssa ei olekaan niin väliä,toinen vaihtoehto on ehkä se että jos ei olekaan kiinnostunut toisesta niin jätetään siksi soittamatta,enkä tarkoita pahalla sinua kohtaan. Eipä tuu muuta mieleen näin yhtäkkiseltään.

Saako kysyä mitä minipillerit ovat ja mihin niitä noin yleisesti ottaen käytetään,liittykö ne murrosikään jotenkin tai jotain. Vai meneekö kysymys liian henkilökohtaiseksi,jos menee niin ei tarvi vastata.

On muuten tuttuja nuo lääkkeistä johtuvat sivuvaikutukset eivätkä ole vähän oireista riippuen ollenkaan mukavia joten hermojen pitäminen voi olla joskus vaikeaakin.

E : Tänks Cheva,kai mä vissiin kässäsin :D . Teinikö vielä parikymppisenä,en usko,nuori nainen paremminkin.

Edited by Sunrise, 14 October 2008 - 09:32 PM.

#738 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,526 posts

Posted 14 October 2008 - 06:44 PM

Minipillerit ovat ihan ehkäisypillereitä, joita käytetään pääasiassa raskauden ehkäisyyn. E-pillereitä voidaan käyttää myös mm. pahojen kuukautiskipujen taikkapa vaikka aknen hoitoon.

Pääsääntöisesti naiset käyttävät yhdistelmäpillereitä (joita syödään 21 päivää ja pidetään 7 päivän tauko) mutta koska minulla on aurallinen migreeni ja silloin yhdistelmäpillerit lisäisivät veritulpanminkälie riskiä.
Yhdistelmäpillerit sisältää estrogeenia ja progestiinia.

Minipillerit sisältävät muistaakseni pelkkää yhtä hormonia, progestiinia, .Minipillereissä ei myöskään pidetä tuota ns. tyhjennystaukoa, vaan siinä pillerit syödään päivittäin suurin piirtein samaan aikaan, mikä voi tehdä sen, että menkat jää kokonaan pois.

Minulla alkoi tulla näppyjä kun aloitin nämä pillerit, nyt näkee johtuiko niistä vai olenko edelleen teini 20vuotiaana, joka saa elämänsä ensimmäisen aknen :lol:
Hope not.

Edited by Cheva, 14 October 2008 - 06:47 PM.

#739 Guest_Abira_*

Guest_Abira_*
  • Guest

Posted 14 October 2008 - 07:07 PM

Onko kellään ollut vaikeuksia hyväksyä siskonsa/veljensä seurustelukumppania?

Siskoni alkoi seurustella ensimmäistä kertaa noin kuukausi sitten ja olen tulla hulluksi. Olemme aina olleet siskoni kanssa hirvittävän läheisiä ja nyt tuntuu kuin eläisimme ihan eri maailmoissa. Ja kaikenlisäksi hänen poikaystävänsä ei oikein pidä minusta, vaikkakaan ei sano sitä suoraan. Poliitikko kun on. Tai ainakin tuleva.

Ärsyttää ihan hirveästi, koska en osaa enää olla normaalisti siskoni seurassa. Olen tietysti hirvittävän onnellinen hänen puolestaan, mutta aina kun hän puhuu poikaystävästään, minun on pakko letkauttaa jotain kyynistä ja sitten siskoni yleensä suuttuu minulle hirveästi. Olen kyllä yrittänyt vähentää kommentointia, mutta en ole voinut. Isä ja äiti pahentavat vielä tilannetta, koska he sanovat minun olevan vain mustasukkainen siskolleni. Minä olen kyllä mustasukkainen, mutta en siskolleni, vaan hänen poikaystävälleen, joka on vienyt (tai minusta ainakin tuntuu, että hän on vienyt) minulta rakkaan siskoni. Onko kellään ollut samankaltaisia tuntemuksia?

#740 Dillinger

Dillinger
  • Members
  • 5,643 posts

Posted 14 October 2008 - 09:53 PM

^Se mitä kerroit on vähän verrattavissa itseeni. Tosiaan tapasin juuri näitä molempia yli 20 vuotta tuntemiani ihmisiä, jotka nykyään siis asuvat saman katon alla oman naisensa kanssa, ja molemmat tosiaan kertoilivat kuinka kivaa on kun on kumppani jonka kanssa tehdä kaikenlaista ruoanlaitosta aktiviteetteihin asti. Nyökkäilin siinä vaan että "tottakai se on kivaa", samalla kun päässä liikkui ajatus että "niin olisi vittu minustakin kivaa, saatana että osaa vituttaa tuollainen ellostelu". Omalla kohdallani kyse ei tosiaankaan ole siitä että olisin mustasukkainen ystävieni seurasta, vaan siitä että kun itse yritän saada kontaktia naisiin, ei siitä tule mitään, ja sitten tosiaan nämä kaksi ns. heittävät itsensä suhteeseen "ihan puun takaa nää tuli" periaatteella.

Veljeni ei tällä hetkellä seurustele, mutta siinä vaiheessa jos hän tästä nyt äkkiä hankkiikin jonkun naisen taas tällä "puun takaa" periaattella, minä pistän hanskat tiskiin lopullisesti. Omalla kohdallani vituttaa eniten se että sekin naisystävä joka mulla nyt on, on tosiaan Helsingissä kaiket arki-päivät ja kaiken lisäksi on vielä sanonut ettei halua muuta kuin kaveruutta, ainakaan tässä vaiheessa.

#741 Guest_Savior_*

Guest_Savior_*
  • Guest

Posted 14 October 2008 - 11:06 PM

Minen vaan voi käsittää...

Seurustelusuhteet ei ala puun takaa. Jonkinlainen aloite siihen vaaditaan. Mitään ei tapahdu omalla painollaan, paitsi vanheneminen. Ja usko nyt ihmeessä Dillinger kun sanon että en tosiaankaan vittuile. "Saadakseen" jonkun pitää luovuttaa itsensä, egonsa, oma maailma kaikkineen, ja nähdä sen sijaan kumppanin ihan toisenlainen maailma. Se pitää haluta nähdä tai homma kusee alkuunsa. Hiljalleen seurustelun syventyessä sitä omaa elämää voi alkaa palauttaa ns. normaaliksi. Ei oo helppoo mutta kannattaa. Siksi siitä toisesta pitääkin olla oikeasti kiinnostunut.

Tuosta voi varmaan rivien välistä lukea jotain. Tämä pönttöpää on ainakin in :heart: yhä vaan, aina vaan enemmän. :)

#742 Dillinger

Dillinger
  • Members
  • 5,643 posts

Posted 15 October 2008 - 09:45 AM

Seurustelusuhteet ei ala puun takaa. Jonkinlainen aloite siihen vaaditaan. Mitään ei tapahdu omalla painollaan, paitsi vanheneminen.

Ilman muuta aloite vaaditaan, ja olen itse ollutkin aloitteellinen mutta toistaiseksi saanut vain pahan mielen itselleni.
Ja puun takaa termillä en nyt tarkoittanut sitä että "hupsista, nyt sitten seurustellaan" vaan sitä että on ilmeisen turhaa etsimällä etsiä naista jostain netistä tai muualta, kuten nyt ainakin kolme kertaa olen kirjoittanut, on koko lähipiirini pariutunut jonkun harrastuksen ansiosta tai sitten nainen on vaan baarissa tupsahtanut pöytään, ja tokihan näitäkin suhteita edelsi sitten se toisiin rauhassa tutustuminen, toinen kaverini vietti vuoden naisen kanssa ennenkuin muuttivat yhteen. Mikä on vain ja ainoastaan viisasta.

Ja usko nyt ihmeessä Dillinger kun sanon että en tosiaankaan vittuile. "Saadakseen" jonkun pitää luovuttaa itsensä, egonsa, oma maailma kaikkineen, ja nähdä sen sijaan kumppanin ihan toisenlainen maailma. Se pitää haluta nähdä tai homma kusee alkuunsa. Hiljalleen seurustelun syventyessä sitä omaa elämää voi alkaa palauttaa ns. normaaliksi. Ei oo helppoo mutta kannattaa. Siksi siitä toisesta pitääkin olla oikeasti kiinnostunut.

No problem, en ottanut puhetta vittuiluna. Tuo mitä kirjoitit on aivan totta, siitä on osoituksena tämä kaverini joka nyt on jo muutaman vuoden asunut tuossa lähellä sen baarista löytämänsä naisen kanssa onnellisesti liitossa.

Mutta juu, parasta lienee että annan tämän naisasiankin mennä "omalla painollaan".

#743 Guest_aaämmä_*

Guest_aaämmä_*
  • Guest

Posted 15 October 2008 - 05:07 PM

Minä sensijaan lopetin pari viikkoa sitten e-pillerien napsimisen ja nyt odotan kauhulla ensimmäisiä luomu-menkkoja kahteen vuoteen. :[
Taisi muutenkin olla vähän huono ratkaisu lopettaa pillerit juuri nyt, kun tapasin yhden kivan pojan.... :p (Köh,köh, tapasin, poikaraukka taisi järkyttyä pahemman kerran, kun olin ottanut pari drinkkiä ja olin äärimmäisen hienotunteinen...ainakin näin minulle on kerrottu. :lol: )

Edited by aaämmä, 15 October 2008 - 05:08 PM.

#744 louhetar

louhetar
  • Members
  • 450 posts

Posted 15 October 2008 - 05:19 PM

on ilmeisen turhaa etsimällä etsiä naista jostain netistä tai muualta

Ei se nyt ihan niinkään mene. Niiden perinteisten kauhukokemusten lisäksi tiedän myös ainakin yhden treffisivustolla (kyllä, netissä!) tavanneen parin, joka on jo melkein vuoden seurustellut. Pariskunnan mies ei paljoa baareissa liikuskellut, eikä harrastuksissakaan ollut liiemmin naisia, joten oli aika luontevaa etsiä seurustelukumppania sitä kautta.

Aika hyvin tuntui natsaavan, tänään sain tietää että ovat muuttamassa yhteen.

Haluan nyt siis muistuttaa, ettei sekään mikään poissuljettu vaihtoehto ole, mutta toisaalta sieltäkään se kumppani ei tipahda pakettina postiluukusta, samankaltaiset liehitysrituaalit ne on käytävä virtuaalisestikin. Tosin pikainen kasvokkain tapaaminen on kyllä tarpeen, ettei pääse liikaa muodostamaan mielikuvaa ihmisestä omassa päässään. Ja tietenkään se ensimmäinen nettiromanssi ei välttämättä ole se oikein, sielläkin on livenä tapaamiseen verrattuna yhtä suuri riski tulla torjutuksi tai kohdata vääränlainen ihminen.

Voi toki olla ettei se kaikille sovi, mutta tarjoaa se ainakin maantieteellisesti vähän laajemmat mahdollisuudet pariutumiseen ;)

"--paljonko Gwaihir Tuulenruhtinaalle olisi pitänyt maksaa, että se olisi käynyt tiputtamassa Sormuksen Tuomiovuoreen?"

#745 Guest_Haidii_*

Guest_Haidii_*
  • Guest

Posted 15 October 2008 - 05:33 PM

Kyllä se netinkin kautta voi ihan hyvin tärpätä. Siskoni ja miehensä tapasivat jossain treffisivustolla ja ovat olleet nyt 5 vuotta yhdessä (joista 3 vuotta naimisissa ja toinen lapsi tulossa) :)

#746 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,526 posts

Posted 15 October 2008 - 05:59 PM

Ja itse olen kolme viidestä poikakaveristani löytänyt treffipalvelu Irc-Gallerian kautta :lol:

Kyllä niitä netistä löytää, oikein varteenotettaviakin. :) Ja ainakin minun on helpompi tutustua kirjallisesti kuin sanallisesti, jännitän naamatusten niin paljon, että alkuinnostuis loppuisi varmaan minuun hiljaiseen punastelemiseeni.

aaämmä: Minä lopetin pillerit perjantaina ja maanantaina alkoi ensimmäiset luomuviikot puoleen vuoteen. Yllättävän äkkiä. Pitää vaan toivoa, että loppuvatkin viikossa eivätkä jää hormonimyrkyissä jylläämään kuukaudeksi kuten pillereitä aloitellessa. Oli aika aneeminen olo kolmannella viikolla.
Itsekin tosin tapasin myös kivan pojan vasta :p Se on aina niin, että kun tekee seurustelusta hankalaa niin sitten varmasti löytyy mies :lol: Joo joo, on muitakin ehkäisykeinoja eikä tässä heti olla sänkyyn menossa, mutta kuitenkin!

Sama juttu kun menee täysin sheivaamattona, menkkojen aikaan tai törkeillä alusvaatteilla baariin niin varmasti löytyy mukava miäs.

Edited by Cheva, 15 October 2008 - 06:03 PM.

#747 unforgiven

unforgiven
  • Members
  • 2,012 posts

Posted 15 October 2008 - 06:33 PM

Ei se nyt ihan niinkään mene. Niiden perinteisten kauhukokemusten lisäksi tiedän myös ainakin yhden treffisivustolla (kyllä, netissä!) tavanneen parin, joka on jo melkein vuoden seurustellut. Pariskunnan mies ei paljoa baareissa liikuskellut, eikä harrastuksissakaan ollut liiemmin naisia, joten oli aika luontevaa etsiä seurustelukumppania sitä kautta.

Tiedän myös yhden parin, joka on tavannut jonkin seuranhakupalstan kautta. Naimisissa ovat olleet jokusen vuoden. Myös eräs ystäväni on seurustellut kerran jos toisenkin deittipalvelujen kautta löytämiensä miesten kanssa. Nyt taitaa olla kihloissa erään sellaisen kanssa. Yksi toinen ystäväni on seurustellut jo pari vuotta erään foorumin kautta tapaamansa pojan kanssa. Itse asiassa suurin osa kaveripiirini seurustelusuhteista taitaa olla enemmän ja vähemmän netin avituksella alkaneita :p

Itsellänikin useimmat mieskontaktit ovat alkaneet enemmän ja vähemmän netin välityksellä. Tosin kyseessä on IRC, jota en suurestikaan lue seuranhakupalstaksi. Tai no ;) Nykyisen poikaystäväni tapasin ensimmäisellä kerralla kasvotusten, mutta kyllä se suhde alkoi kehittyä irkissä jutellessa, vaikka en alunperin olisi tahtonutkaan. Kai se sitten oli sitä omalla painollaan menemistä, mitä ei vain voinut jarruttaa.

Olen viime aikoina ostellut aika paljon meikkejä tai niihin liittyviä juttuja. Vielä kun oppisin meikkaamaan :I

Edited by unforgiven, 15 October 2008 - 06:35 PM.

"To worship a great mystery was just to worship your own ignorance." hpmor

Farmasian blogi ja kalastusblogi

#748 Guest_Abira_*

Guest_Abira_*
  • Guest

Posted 15 October 2008 - 07:04 PM

Olen viime aikoina ostellut aika paljon meikkejä tai niihin liittyviä juttuja. Vielä kun oppisin meikkaamaan :I

Meikkaaminen on kyllä sellainen laji, jota minä en ainakaan osaa. Olen yrittänyt opetella, mutta lopputulos sopisi aina paremmin käytettäväksi jossain lapsille tarkoitetussa pelleohjelmassa tai kauhuelokuvassa ennemminkin kuin ihmisten ilmoilla. Käytänkin nykyään vaan pelkkää meikkivoidetta, päälle puuteria ja jos oikein innostun niin laitan sitten luomiväriä ja kajalia. Mutta ripsiväriä en käytä, koska en vain tarvitse sitä. Sentään jotain kivaa perinyt äidin suvulta ^____^

Mutta onko kellään muulla sitä ongelmaa, että meikki muuttuu iltapäivän kuluessa tummemmaksi? Ja johtuuko se meikistä vai muuttuuko itse kasvojen ihon väri?

#749 Guest_aaämmä_*

Guest_aaämmä_*
  • Guest

Posted 15 October 2008 - 07:51 PM

aaämmä: Minä lopetin pillerit perjantaina ja maanantaina alkoi ensimmäiset luomuviikot puoleen vuoteen. Yllättävän äkkiä. Pitää vaan toivoa, että loppuvatkin viikossa eivätkä jää hormonimyrkyissä jylläämään kuukaudeksi kuten pillereitä aloitellessa. Oli aika aneeminen olo kolmannella viikolla.
Itsekin tosin tapasin myös kivan pojan vasta :p Se on aina niin, että kun tekee seurustelusta hankalaa niin sitten varmasti löytyy mies :lol: Joo joo, on muitakin ehkäisykeinoja eikä tässä heti olla sänkyyn menossa, mutta kuitenkin!

Sama juttu kun menee täysin sheivaamattona, menkkojen aikaan tai törkeillä alusvaatteilla baariin niin varmasti löytyy mukava miäs.

Hah, ihan totta, ajattelin jo vuosi sitten kun lopetin pitemmän suhteen, ettei kannata lopettaa pillereitä, sillä jos entiset merkit pitävät paikkansa niin mulla on jo ensi viikolla uusi mies, niin napsitaan nyt (no okei, enemmän ehkä vaikutti se, että pillerien kanssa menkoista selviää edes jotenkin)... Ja nyt siinä sitten kuitenkin kävi niin, että hiljaiseloa piisasi aika kauan ja heti kun lopetin pillerit, niin tärppäsi. :p

Oman kokemukseni mukaan netissä on helppo tutustua uusiin ihmisiin ja mielestäni on paljon hauskempi mennä treffeille sellaisen tyypin kanssa, josta tietää jo jotain etukäteen. Ei sitten tule sellaista tilannetta "mitäs musiikkia kuuntelet" "no niinku sellasta tosi kivaa bailumusaa ja trancee, suomiräppi on kans tosi jees..." "ahaa...öm... mun pitää käydä nyt vessassa, mää tuun ihan kohta takasin...*pakenee vessan ikkunasta*"
:D

#750 Guest_depi_*

Guest_depi_*
  • Guest

Posted 16 October 2008 - 06:04 PM

Minä päätin itse tässä pari päivää sitten, etten kyllä nyt vähään aikaan jaksa märehtiä mistään parisuhteista. Sellanen tulee, jos on tullakseen, mutta nyt on tärkeämpiäkin huolia, kuten opinnot ja oma pää. Ne kun saa alta pois, voi taas märehtiä parisuhteita tai niiden puutetta. :p

Ehkäisykapselit ovat olleet nyt... puolitoista kuukautta kädessä? Joka tapauksessa, tyksin niistä. Vähän on sivuoireita ilmennyt, kuten ihon kutinaa ja kipua asetuskohassa. Gyne pelotteli, että ensimmäiset puolen vuoden aikana tulisi välivuotoja. Yhdet menkat on näiden kanssa tullut, kestivät puolitoista viikkoa, mutta toisaalta se ei haittaa, jos kerta seuraavat tulee puolen vuoden päästä. Kieltämättä harmittaa kun piti Diane Novasta luopua, mutta kyllä oli hyvä päätös ottaa kapselit tilalle. Vuonna 2013 ne otetaan pois ja sitten kattoo, josko viitsisi harkita jotain lisääntymistä vai jatketaanko ehkäisyä vielä. :)