Jump to content

Photo

NW Miitingit

• Please log in to reply
424 replies to this topic

#51 Guest_Saradas_*

Guest_Saradas_*
  • Guest

Posted 24 April 2008 - 05:16 PM

Nyt hyppään vähän edellisistä puheista ja kysyn:
Onko kukaan tonne miljoonarockiin menossa? :)
Itse menen serkkuni kanssa ja oishan se kiva tietää oisko lautalaisia siellä.
Jos vaikka bongais joitain tyyppejä paikalta.
Harmittaa vain ettei liput ole vieläkään tullut nettiin myyntiin. :huh:

#52 Guest_Princess Of Lust_*

Guest_Princess Of Lust_*
  • Guest

Posted 24 April 2008 - 07:18 PM

Jos nyt totta puhutaan, niin mie olen kyllä Kaisaniemeen tulossa. Ja olen suoraansanotusti ihan pihalla kaikesta. Millon NW alkaa soittaan? yms.

Ja miulle sanottiin koulussa että en voi tulla sinne koska olen blondi ja en pukeudu täysmustiin vaatteisiin...Ja kaiken hyvin lisäksi äitee änkee mukaan. *läpsäsee käden silmille*
Niin, oletteko tekin sillä kannalla että kaikkien NW fanien pitää olla täysmustia gootteja yms. ja että sen on itsemurha jos sattuu olemaan niin että äitee raahautuu mukaan?

Voisko joku kertoilla aikatauluu yms.? olis tarkotus notkoilla koko päivä(jos jaksaa) siinä kaupungilla että mihin aikaan ois sopivaa tulla jonottamaan ja voi olla että en miitinkiin pääse mutta jos voin(saan) ja pystyn niin otetaanko miut mukaan?

#53 Guest_TheFourthHorseman_*

Guest_TheFourthHorseman_*
  • Guest

Posted 24 April 2008 - 07:22 PM

Niin, oletteko tekin sillä kannalla että kaikkien NW fanien pitää olla täysmustia gootteja yms. ja että sen on itsemurha jos sattuu olemaan niin että äitee raahautuu mukaan?

Ehdottomasti. Ja natsiviikset kanssa. Äitillä.

#54 Lethean

Lethean
  • Members
  • 1,270 posts

Posted 24 April 2008 - 07:47 PM

Ja miulle sanottiin koulussa että en voi tulla sinne koska olen blondi ja en pukeudu täysmustiin vaatteisiin...Ja kaiken hyvin lisäksi äitee änkee mukaan. *läpsäsee käden silmille*

Voisko joku kertoilla aikatauluu yms.? olis tarkotus notkoilla koko päivä(jos jaksaa) siinä kaupungilla että mihin aikaan ois sopivaa tulla jonottamaan ja voi olla että en miitinkiin pääse mutta jos voin(saan) ja pystyn niin otetaanko miut mukaan?

Voi herttinen sentään. *silmänpyöräytys* Blondit hiukset ja goottius eivät kyllä todellakaan sulje toisiaan pois, jätä tuollaiset omaan arvoonsa. Itse tunnen useita Nightwish-faneja, joilla on täysin oma tyylinsä, ja Nightwish ei minusta muutenkaan ole suoraan luokiteltavissa pelkästään goottimetalliksi. Profiilista stalkkasin, että olet 14 - itse en olisi takuulla päässyt toiseen kaupunkiin itsekseni keikalle tuon ikäisenä. Nykyään äitimuori laskee kyllä, koska luottaa minuun ja olen menossa ystävieni kanssa.

" --dark chambers of my mind locked around the neck of my l o v e. "

JKL 141207
HKI 260608
HKI 190909

#55 Lethean

Lethean
  • Members
  • 1,270 posts

Posted 24 April 2008 - 07:50 PM

EDIT: Ei mitään.

Edited by Lethean, 24 April 2008 - 07:53 PM.

JKL 141207
HKI 260608
HKI 190909

#56 Sara Sofia

Sara Sofia
  • Members
  • 293 posts
  • Interests:Music in it`s different forms, concerts, sport, movies and literature (especially horror books and movies).

Posted 24 April 2008 - 08:35 PM

Nyt hyppään vähän edellisistä puheista ja kysyn:
Onko kukaan tonne miljoonarockiin menossa? :)
Itse menen serkkuni kanssa ja oishan se kiva tietää oisko lautalaisia siellä.
Jos vaikka bongais joitain tyyppejä paikalta.
Harmittaa vain ettei liput ole vieläkään tullut nettiin myyntiin. :huh:

Tässä ilmoittautuu ainakin yksi, joka on menossa Miljoonaan! Olen menossa sinne ainakin näillä näkymin kaverini kanssa ja minua harmittaa myös se, ettei niitä lippuja vieläkään saa netin kautta. :[ Kylläpä kestää kauan vaikka puhelimessa sanoivat, että parin viikon sisällä tulee se nettimyynti. Siitä on jo reippaasti yli pari viikkoa, kun soitin. No, mut odottavan aika on pitkä! Ja eivät kai ne nyt ihan höpöjäkään puhuneet..
"This is who I am, escapist - paradise seeker"

Personal photo by Curtney

#57 MinnieCinnamon

MinnieCinnamon
  • Members
  • 705 posts
  • Interests:Music and Movies

Posted 24 April 2008 - 10:07 PM

Onko teillä siellä koulussa kuinkakin täysjärkisiä ihmisiä 8) Ihan uskomattomilta tuntuu nuo(kin) kommentit. Kamala luokittelun ja lajittelun tarve. Tosissaan ahdasmielistä, ja lisäksi tietämätöntä ajattelua. Festareilla (varmaankin kaikilla) on nykyisin kävijöinä perheitä lapsineen. Mikä on ihanaa :) Ja hevikansa on tosissaan leppoisaa väkeä. Kyllä sinne äitikin mukaan mahtuu, älä huoli.

ps. hieman karkkikoiden voin sanoa, että mää itse lajittelen ainoastaan roskat. Se riittää.

edit + OT// tuo täysjärkinen sana oli multa tökerö ylilyönti, anteeksi. Sopivampi sana olis ollut ajattelematon tai tuomitseva. Mutta kovin kummalliselta tuntuu tuo sinun koulukavereiden kommentointi. Kamalan ilkeää ja julmaakin. Joskus kyllä tulee väkisinkin mieleen - ei pelkästään sinun kohdalla, eikä pelkästään tässä asiassa - "Voi teitä pikkuisia, mitä kaikkee te joudutte tossa iässä kokemaan" Sitten tekis mieli tehdä näin :hug:

Edited by MinnieCinnamon, 25 April 2008 - 09:06 AM.

Like a Flower Crocus

I´m like a flower, Crocus is my name.
Against all odds, I show up every spring.
Through snow and cold, I break free, for you to see.
Don´t touch me yet, I´m still too weak.
Give me time, please. I grow stronger every day.
Wait a while and you will see, what has become of me.
Be patient, just think of me, and I´ll offer you my beauty, for free.

~ MinnieCinnamon ~

#58 Guest_Dairinn_*

Guest_Dairinn_*
  • Guest

Posted 24 April 2008 - 10:09 PM

Allekirjottanut on ilmestymässä isolla todennäkösyydellä kaikille muille keikoille paitsi Miljoonarockiin, joten niiden yhteydessä voisi yrittää miittailla. Mitään en lupaa kun saatan häröillä ympäri maita ja mantuja, mutta yritetään. :D
Ja mikä estää järkeilemästä kesälle taas jotain ihan erillistä miittiä paikkaan X.
Mutta eiköhän niitä kerkeile tässä vielä suunnittelemaan.

#59 aarnis

aarnis
  • Members
  • 213 posts
  • Interests:Drawing, photographing, horses & riding...

Posted 25 April 2008 - 08:26 AM

no johas on kummaa porukkaa teidän koulussa o_ó Ulkonäkö ei todellakaan määritä sitä ettet muka voisi tulla. Ja kukapa siellä ihmismassassa nyt muita "muotisilmällä" tiirailisi, bändiähän sinne ollaan tulossa seuraamaan eikä ken-on-heistä-gootein-mittelöä. Jos yhtään helpottaa tietää, niin täältä on tulossa ainakin kaksi ei täysin mustiin pukeutunutta (meikit? Ai mikä oli?) blondia (;

Eikä maailmasi mihinkään kaadu, vaikka äitisi tuleekin mukaan keikalle. Nähtiinhän hallikeikoillakin porukkaa ihan vauvasta vaariin, joten äitisi sulautuu joukkoon varmasti hyvin mallikkaasti.

#60 Guest_Paju_*

Guest_Paju_*
  • Guest

Posted 25 April 2008 - 09:24 AM

^ Ja lisäyksenä edellisiin, esim. Emppu on blondi ja on jopa siinä bändissä mukana, jonka fanitapaamiseen ei muka muut kuin täysmustat gootit pääse. Höpönlöpöä puhutaan Princess Of Lustin koulussa.

Edittiä: Olen todennäköisesti tulossa Miljoonarockiin ja enemmän kuin mielellään tapaan uusia ihmisiä.

Edit II: Itsekin olen pohjimmiltani blondi vaikka hiukset nyt ovat saaneet vähän tummemman värin. Ja vanhaa kuvaani saa ihailla profiilissa. :p

Edited by Paju, 25 April 2008 - 11:02 AM.

#61 unforgiven

unforgiven
  • Members
  • 2,012 posts

Posted 25 April 2008 - 01:04 PM

Princess of Lust taisi olla ala-asteella tms? Vai joko yläasteella. Kuitenkin, siihen aikaan itsellänikin ja omassa koulussanikin oli melkoiset oletukset heviä!!1 kuuntelevista. Joskus oli mustavaatekausi, mutta en kyllä enää jaksa välittää sitten pätkääkään. En kyllä edes kuuntele heviä niin paljon kuin joskus ennen :huh:
Itse painuisin paikalle Kaisanniemeen varmaan lenkkareissa ja mahdollisimman mukavissa vaatteissa, että siinä (mahdollisessa) kuumuudessa selviää :p Voi sääli niitä goottiprinsessoja ja -prinssejä.
"To worship a great mystery was just to worship your own ignorance." hpmor

Farmasian blogi ja kalastusblogi

#62 Guest_Princess Of Lust_*

Guest_Princess Of Lust_*
  • Guest

Posted 25 April 2008 - 07:18 PM

Princess of Lust taisi olla ala-asteella tms? Vai joko yläasteella. Kuitenkin, siihen aikaan itsellänikin ja omassa koulussanikin oli melkoiset oletukset heviä!!1 kuuntelevista. Joskus oli mustavaatekausi, mutta en kyllä enää jaksa välittää sitten pätkääkään. En kyllä edes kuuntele heviä niin paljon kuin joskus ennen :huh:
Itse painuisin paikalle Kaisanniemeen varmaan lenkkareissa ja mahdollisimman mukavissa vaatteissa, että siinä (mahdollisessa) kuumuudessa selviää :p Voi sääli niitä goottiprinsessoja ja -prinssejä.

Yläasateella kumminkin.. Mutta mukavaa kuulla että kaikki eivät tuomitse miua tuhoon. ^^ Aikatauluista mitään tietoa? Jos on niin voisitteko vähän selventää? Sille ois nyt tässä tilanteessa tarvette ^^)

#63 Lethean

Lethean
  • Members
  • 1,270 posts

Posted 25 April 2008 - 08:43 PM

^ Minä olen ihan tämän topicin tiedoilla saanut sen käsityksen, että portit avataan 16:30, ja huvilupa loppuu noin kymmenen aikaan. Ja tällä informaatiolla on jo tehty alustavia suunnitelmiakin. :p

JKL 141207
HKI 260608
HKI 190909

#64 Guest_Saradas_*

Guest_Saradas_*
  • Guest

Posted 26 April 2008 - 07:17 AM

Tässä ilmoittautuu ainakin yksi, joka on menossa Miljoonaan! Olen menossa sinne ainakin näillä näkymin kaverini kanssa ja minua harmittaa myös se, ettei niitä lippuja vieläkään saa netin kautta. :[ Kylläpä kestää kauan vaikka puhelimessa sanoivat, että parin viikon sisällä tulee se nettimyynti. Siitä on jo reippaasti yli pari viikkoa, kun soitin. No, mut odottavan aika on pitkä! Ja eivät kai ne nyt ihan höpöjäkään puhuneet..

^ Serkkuni oli soittanut sinne ja sanoivat silloin että; "kahden viikon sisällä tulee nettimyyntiin"
Neljäs viikko menossa soitosta, eikä vieläkään ole lippuja näkynyt :huh:

Edited by Saradas, 26 April 2008 - 07:19 AM.

#65 Guest_Princess Of Lust_*

Guest_Princess Of Lust_*
  • Guest

Posted 26 April 2008 - 03:35 PM

^ Minä olen ihan tämän topicin tiedoilla saanut sen käsityksen, että portit avataan 16:30, ja huvilupa loppuu noin kymmenen aikaan. Ja tällä informaatiolla on jo tehty alustavia suunnitelmiakin. :p

Tuo on hyvä tietää.Monen aikaa miun pitäs sinne paikalle pöllähtää? :O

E: Siis sillälailla että ei tarvis olla iiihan takana :D

Edited by Princess Of Lust, 26 April 2008 - 03:36 PM.

#66 Hassu

Hassu
  • Members
  • 190 posts

Posted 26 April 2008 - 05:47 PM

Täytyy muuten mainita Princess Of Lustille vielä tuosta äiti keikalla-jutusta, että olin joulukuussa ihan täysi-ikäisenä Teatrialla äidin ja kummien kanssa. :) He eivät halunneet jonotella eturiviin ja tulivat sitten myöhemmin, mutta meidän mamma oli sitten luikerrellut keikan mittaan kolmanteen riviin. Ja ihan yleisestikin näkyy paljon vanhempia lastensa kanssa keikoilla. Mm. Teatrialla oli mun takana käsittääkseni äiti ja tyttö.
Niin ja saattaahan tuo muori lähteä Miljoonarockiinkin. Äiti on paras. :W:

#67 Teditin

Teditin
  • Members
  • 1,432 posts

Posted 26 April 2008 - 06:54 PM

Ei mua ainakaan häirinny, että isä oli Dream Theaterin keikalla samassa hallissa, tosin vähän eri paikassa. :D
Veikkaisin, että jos haluat ensimmäisiin viiteen riviin, joutuu oisko jotain 3h aikasemmin jonottamaan, en kyl osaa sanoa.

#68 Sara Sofia

Sara Sofia
  • Members
  • 293 posts
  • Interests:Music in it`s different forms, concerts, sport, movies and literature (especially horror books and movies).

Posted 26 April 2008 - 08:15 PM

Täytyy muuten mainita Princess Of Lustille vielä tuosta äiti keikalla-jutusta, että olin joulukuussa ihan täysi-ikäisenä Teatrialla äidin ja kummien kanssa. :) He eivät halunneet jonotella eturiviin ja tulivat sitten myöhemmin, mutta meidän mamma oli sitten luikerrellut keikan mittaan kolmanteen riviin. Ja ihan yleisestikin näkyy paljon vanhempia lastensa kanssa keikoilla. Mm. Teatrialla oli mun takana käsittääkseni äiti ja tyttö.
Niin ja saattaahan tuo muori lähteä Miljoonarockiinkin. Äiti on paras. :W:

Täällä ilmoittautuu myös yksi, jonka mamma on sen verran nuorekas, että lähtee mukaan NW:n keikalle ainakin Kaisaniemeen! :) Eikä allekirjoittanut häpeä asiaa ollenkaan vaan on pikemminkin ylpeä. Minusta on vain hauskaa, että hänkin diggaa Nightwishia!
"This is who I am, escapist - paradise seeker"

Personal photo by Curtney

#69 BlackFang

BlackFang
  • Members
  • 899 posts
  • Interests:Literature, music(both playing and listening), nature, animals, history, mythology...

Posted 26 April 2008 - 11:59 PM

Minunkin vanhempani ovat päässeet katsomaan Nightwishia livenä jo muutaman kerran, jokaisesta kerrasta he ovat olleet ikihyvillään. Äiti oli remmissä tapaninpäivänä 2004, molemmat olivat Hartwallilla sekä uudenvuoden päivän keikalla ja isäni on viimeisten tietojen mukaan ilmestymässä Kaisaniemeen. Vanhempien osallistumisesta voi olla vain ylpeä :) . Pakko vielä sanoa, että äitini fanittaa Marcoa suuresti :W:
Rational arguments don't usually work on religious people, otherwise there would be no religious people

- Doctor House

#70 Guest_Princess Of Lust_*

Guest_Princess Of Lust_*
  • Guest

Posted 27 April 2008 - 09:17 AM

Meijän äitee on kertonu varmaan suurinpiirtein kaikille että mihin se ón kesällä menossa. Varmaan puolet niitten koulusta tietää että se menossa NW:n keikalle kesällä.Se on yhtä innossaan jollein vielä enemmän innoissaan Kaisaniemen keikasta ku mie. Saas nähä kuin aikasten sinne kannattaa tulla. Tai kuin aikasten sínne tullaan jonottamaan. ^^)

Edited by Princess Of Lust, 29 April 2008 - 04:57 PM.

#71 Guest_Nallekarhu_*

Guest_Nallekarhu_*
  • Guest

Posted 27 April 2008 - 11:51 AM

Voe voe. Itse ajattelin tulla pinkissä kauluspaidassa ja raahaan isukin mukaan.

Siis todellakaan ei kannata tehdä niinkuin muut sanoo vaan miten itse haluaa. Pukeudu värikkääseen kukkamekkoon ja blondaa hiuksesi niin johan saa ns true gootit paskahalvauksen.

#72 Shalafi86

Shalafi86
  • Members
  • 137 posts

Posted 27 April 2008 - 02:36 PM

Ruisrockiin olen jo varmuudella tulossa, Kaisaniemi on kiinni siitä, saanko hommattua lipun. Toistaiseksi lippuja näyttäisi olevan vielä jäljellä, pitää toivoa että niitä ei myydä loppuun huomiseen mennessä. :D

Ruisrockiin tulen kaverin kanssa, mutta Kaisaniemeen olisin tulossa yksin, eli seura olisi enemmän kuin tervetullutta. :)

Edited by Shalafi86, 27 April 2008 - 02:41 PM.

"The duke had a mind that ticked like a clock and, like a clock, it regularly went cuckoo."
(Terry Pratchett, Wyrd Sisters)

#73 lilo

lilo
  • Members
  • 19 posts

Posted 30 April 2008 - 07:13 PM

Hirveesti ei porukka vissiin innostellu siitä Helsinkimiitistä, mutta varmuuden vuoksi ilmottelen tännekin. Eli siis 3.5. peruttu, ja tällä hetkellä päivämäärä on auki.
Olis oikeesti kiva jos sinne tulis täältä foorumiltakin paaaljon porukkaa. : )

#74 Guest_Saradas_*

Guest_Saradas_*
  • Guest

Posted 07 May 2008 - 11:25 AM

Viimein miljoonan liput tulivat myyntiin :W:
Nyt ne on tilattu ja keikalle pääsyni siis varmistettu :D
Ihanaaihanaaihanaaihanaa! <33 :D

#75 MinnieCinnamon

MinnieCinnamon
  • Members
  • 705 posts
  • Interests:Music and Movies

Posted 12 June 2008 - 10:51 AM

Lippupalvelun sivuilta:

NIGHTWISH, AMORPHIS, EPICA
Kaisaniemen puisto, Helsinki, To, 26.06.2008

Portit avataan klo 16.30
Aikataulu (oikeudet muutoksiin pidätetään):
17:30 Epica
18:40 Amorphis
20:15 Nightwish
Konsertti loppuu 22:00

Kuinkahan moni tonne on tulossa ja halutaanko sitä miitinkiä tolle keikalle?
Like a Flower Crocus

I´m like a flower, Crocus is my name.
Against all odds, I show up every spring.
Through snow and cold, I break free, for you to see.
Don´t touch me yet, I´m still too weak.
Give me time, please. I grow stronger every day.
Wait a while and you will see, what has become of me.
Be patient, just think of me, and I´ll offer you my beauty, for free.

~ MinnieCinnamon ~