SÄÄNNÖT
Ottaen huomioon sen, että foorumilla on huomattava määrä alaikäisiä ihmisiä, joista iso osa ei ole vielä edes lähellä aikuisuutta, teimme englanninkielisellä puolella jo pitkään olleelle seksi-viestiketjulle noudatettavat säännöt. Samat säännöt pätevät myös tällä puolella, joten tässä ne suomennettuina:
1. Koska varsinaisissa säännöissä (ainakin englanninkielisissä) kielletään puhe seksistä tai seksuaalisesti latautunut puhe, tämä topic on ainoa sallittu poikkeus suomenkielisellä puolella. Ks. myös englanninkielisen puolen oma viestiketju aiheesta.
2. Älkää spammatko tätä ketjua.
3. Kiellettyjä aiheita tässäkin viestiketjussa ovat pedofilia, necrofilia, raiskaus, eläinseksi, prostituutio, seksi&huumeet, ym. usein melkein kaikkialla laittomat aktiviteetit. Kuitenkin etenkin nuo mainitut. Jos et ymmärrä jotain näistä termeistä, googleta.
4. Keskustelkaa aikuiseen tapaan, älkääkä kirjoittako ns. eroottisellä tyylillä tai yrittäkö kiihoittaa muita keskustelijoita. Tämä ei ole seuralaispalvelu, seksichatti tai muutenkaan paikka nettiseksille. Muutenkin suomi24:n tapaiset hihhuloinnit jätetään väliin, vaikka seksi meille suomalaisille arka paikka onkin. Epävarmuuttaan ei tarvitse tuoda lapsellisin tavoin esiin.
5. Älkää kirjoittako eroottisia tarinoita, sekä välttäkää liian yksityiskohtaista kuvailua esimerkiksi siitä kuinka haluatte/tykkäätte harrastaa seksiä tai masturbaatiota.
6. Linkit kielletty kokonaan tässä ketjussa (myös wikipediat, ym.)
7. Pitäkeehän silti hauskaa.
- Mode-tiimi
Itse ainakin kaipaan jotain muutakin puhuttavaa laudalle kuin Dillingerin työllistyminen
En nyt omista asioistani ala suuremmin avautua ennen kuin keskustelu alkaa, mutta voinen hitusen linjata keskustelua:
Seurustelu tai vaikka yhden yön suhteilut. Ajatuksia? Molemmissa on puolensa, not?
Lesbous, homous, biseksuaalisuus. (Itse olen tyttöjä-on-kiva-pussata-hetero.)
Vaippoihin haluavat ym. hassut veikkoset.
Hauskoja (tai Hauskoja) juttuja?
- "Kaverin sammakon siskon kaimalle kävi sellanen juttu että kissa pomppas kesken aktin selkään". *öhöhhö*
Parhaita asentoja/kokemuksia?
- "EKA KERTA \,,/" tai "Tykkään ku seisotaan päällään maakuopassa ja siitä punnerretaan hauiksilla tavarat sisäkkäin, soveltaen Kama Sutraa" tai "Nyrkkikyllikki paras Kyllikki."
Lelulaatikkosi sisältö?
Koska on "sopiva" aika aloittaa?
Ongelmia/ennakkoluuloja?
- "Omg sattuuxe?"
Voidaan keskustella enemmän ja vähemmän asiallisesti, itse annoin ehkä vähemmän asiallista ja ei-hauskaa esimerkkiä, mutta olenkin pinnallinen ihminen. Pitäkäämme kivaa eikä käydä toisten henkisiin sukuelimiin liian rankasti kiinni.
edit: Itä-Suomi se vaan.
mod-edit: kielletyt aiheet siivottu.
Edited by Elaith, 22 May 2008 - 11:52 AM.