Jump to content

Photo

Seksi

• Please log in to reply
186 replies to this topic

#1 unforgiven

unforgiven
  • Members
  • 2,012 posts

Posted 21 May 2008 - 07:41 PM

SÄÄNNÖT

Ottaen huomioon sen, että foorumilla on huomattava määrä alaikäisiä ihmisiä, joista iso osa ei ole vielä edes lähellä aikuisuutta, teimme englanninkielisellä puolella jo pitkään olleelle seksi-viestiketjulle noudatettavat säännöt. Samat säännöt pätevät myös tällä puolella, joten tässä ne suomennettuina:

1. Koska varsinaisissa säännöissä (ainakin englanninkielisissä) kielletään puhe seksistä tai seksuaalisesti latautunut puhe, tämä topic on ainoa sallittu poikkeus suomenkielisellä puolella. Ks. myös englanninkielisen puolen oma viestiketju aiheesta.

2. Älkää spammatko tätä ketjua.

3. Kiellettyjä aiheita tässäkin viestiketjussa ovat pedofilia, necrofilia, raiskaus, eläinseksi, prostituutio, seksi&huumeet, ym. usein melkein kaikkialla laittomat aktiviteetit. Kuitenkin etenkin nuo mainitut. Jos et ymmärrä jotain näistä termeistä, googleta.

4. Keskustelkaa aikuiseen tapaan, älkääkä kirjoittako ns. eroottisellä tyylillä tai yrittäkö kiihoittaa muita keskustelijoita. Tämä ei ole seuralaispalvelu, seksichatti tai muutenkaan paikka nettiseksille. Muutenkin suomi24:n tapaiset hihhuloinnit jätetään väliin, vaikka seksi meille suomalaisille arka paikka onkin. Epävarmuuttaan ei tarvitse tuoda lapsellisin tavoin esiin. ;)

5. Älkää kirjoittako eroottisia tarinoita, sekä välttäkää liian yksityiskohtaista kuvailua esimerkiksi siitä kuinka haluatte/tykkäätte harrastaa seksiä tai masturbaatiota.

6. Linkit kielletty kokonaan tässä ketjussa (myös wikipediat, ym.)

7. Pitäkeehän silti hauskaa. ;)

- Mode-tiimi

Itse ainakin kaipaan jotain muutakin puhuttavaa laudalle kuin Dillingerin työllistyminen ;)

En nyt omista asioistani ala suuremmin avautua ennen kuin keskustelu alkaa, mutta voinen hitusen linjata keskustelua:

Seurustelu tai vaikka yhden yön suhteilut. Ajatuksia? Molemmissa on puolensa, not?

Lesbous, homous, biseksuaalisuus. (Itse olen tyttöjä-on-kiva-pussata-hetero.)
Vaippoihin haluavat ym. hassut veikkoset.

Hauskoja (tai Hauskoja) juttuja?
- "Kaverin sammakon siskon kaimalle kävi sellanen juttu että kissa pomppas kesken aktin selkään". *öhöhhö*

Parhaita asentoja/kokemuksia?
- "EKA KERTA \,,/" tai "Tykkään ku seisotaan päällään maakuopassa ja siitä punnerretaan hauiksilla tavarat sisäkkäin, soveltaen Kama Sutraa" tai "Nyrkkikyllikki paras Kyllikki."

Lelulaatikkosi sisältö?

Koska on "sopiva" aika aloittaa?

Ongelmia/ennakkoluuloja?
- "Omg sattuuxe?"

Voidaan keskustella enemmän ja vähemmän asiallisesti, itse annoin ehkä vähemmän asiallista ja ei-hauskaa esimerkkiä, mutta olenkin pinnallinen ihminen. Pitäkäämme kivaa eikä käydä toisten henkisiin sukuelimiin liian rankasti kiinni.

edit: Itä-Suomi se vaan.

mod-edit: kielletyt aiheet siivottu.

Edited by Elaith, 22 May 2008 - 11:52 AM.

"To worship a great mystery was just to worship your own ignorance." hpmor

Farmasian blogi ja kalastusblogi

#2 Guest_Ulrika_*

Guest_Ulrika_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 07:54 PM

"EKA KERTA \,,/"

Hei jee! Minä voin aloittaa keskustelun kyselemällä, että olenko mahdollisesti maailman ainoa ihminen jonka ensimmäinen kerta ei sattunut sitten yhtään? Ei tipan tippaa. Pätkän vertaa. Mä olin niin järkyttynyt siitä ettei se sattunutkaan että meinas mennä koko muu hässäkkä ihan ohi :lol:

Nonniin, tästä se lähtee :D Pidetääs keskustelu asiallisena mutta rentona.

#3 Guest_NeitiOmena_*

Guest_NeitiOmena_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 08:27 PM

Ei minullakaan eka kerta sattunut, mutta takaapäin sattuu aina. :cry:
Päällä on kiva olla.

Yhden yön juttuja en tajua, jos p*nettaa niin miksei vaan voi hoitaa hommat yksinään? Tai apuvälineen kanssa. Ei kai siihen toista ihmistä tarvitse.

Edited by NeitiOmena, 23 May 2008 - 07:39 AM.

#4 Narquelie

Narquelie
  • Members
  • 806 posts
  • Interests:fantasy- and horror literature, anime, asian extreme cinema, gigs & festivals, RPG's, bodymodifications, board games, nature, beer...

Posted 21 May 2008 - 08:39 PM

Ulrika: Et ole, ei nimittäin miutakaan sattunut yhtään (tosin olinkin silloin jo 18-vuotias niin kai sitä on tavara vähän löysempi kuin kisakireenä 14-vuotiaana, öhhöhö :p)

Ja jos sit koitettais jatkaa asialinjalla.

Ite oon oman osani yhdenillanjutuista saanut, ja vaikka ne ihan mukavia olikin, niin ei IMO parisuhdeseksin voittanutta. Saa jakaa kaikki omituisimmatkin fantasiansa ja mielitekonsa (jaan ehkä teillekin, en uskalla olla eka joka kertoo) ja opetella rauhassa että mikä on toisesta kivaa ja mikä itsestä. Ite olin ainakin niin häveliäs ennen pitkien suhteiden kokemista, ettei sitä oikein puolitutulle viittinyt selittää että mistä pitää hiplata ja miten.

Paras kokemus oli tän nykyisen suhteen se ns. kanivaihe. Kun sitä edeltävä suhde oli hieman vähemmän intohimoinen, niin oli ihanaa kokea ensimmäistä kertaa elämässään sellaista ihan järjetöntä panetusta ja halua. Tosin silloin elettiin ekat puoli vuotta "nähdään joka toisena viikonloppuna"-tyylisessä kaukosuhteessa, joten aikamoista vaakamamboa oli aina ne tapaamiskerrat. Nyt kun ollaan jo vähän rauhoituttu ja yli vuoden verran asuttu yhdessä, niin välillä tuppaa olemaan vähän ikävä niitä aikoja, mutta en minä nytkään kyllä valita. Ei oo vielä tarvinnu mennä millekkään "pitäis keksiä jotain uutta välillä"-linjalle, ja lelulaatikkoon ei malta turvautua kuin silloin tällöin, kun tuntuu hyvälle ilman kaiken maailman vempuloita ja suristimiakin. :p

Joo-o, tässä tämä tältä erää, myöhemmin varmaan lisää kun on muiden sanomisia joihin kommentoida.

NeitiOmena: Heh, näin ne mieltymykset vaan vaihtelee, miuta taas sattuu se päällä olo, takaapäin lykkiminen on ehkä sitä parasta. :)

Edited by Narquelie, 21 May 2008 - 08:41 PM.

"Oh, please! If every vampire who said he was at the crucifixion was actually there, it would have been like Woodstock... I was actually at Woodstock. That was a weird gig. I fed off a flowerperson, and I spent the next six hours watchin' my hand move."

#5 unforgiven

unforgiven
  • Members
  • 2,012 posts

Posted 21 May 2008 - 09:03 PM

Ekan kerran yrittäminen sattui, mutta sitten kun se puolivahingossa onnistui, niin ei sattunutkaan. Taisi olla alkuvuodesta 2005, vasta 16v täyttäneenä omg. Mutta eipä tuo ko. henkilön kanssa koskaan niin mahtavaa ollut, koska syvällisempi juttelu aiheesta puuttui. Joten aina samaa kaavaa seurasi hommat eikä uskallettu sanoa että "näin voisi tehdä", blahe. Nykyään meininki on vähän eri :]

~Kaikki on kivaa, mutta ikävän lisänsä tuo haavauma, joka on jostain arkaan paikkaan syntynyt. Paranee, mutta aukenee taas jos tullaan sisään väärästä kulmasta -> kirveleee. Aukeaminen sattuu useimmiten kun mennään takaapäin. Jospa kohta saisin lääkärinajan tutkimista varten. Ei ole mitään sairautta, ei hiivaa, ei mitään. Ehkä vain atoopikon herkkä iho, joka rikkoutuu helposti? Onpa tuota opittu jo, onneksi, aika hyvin varomaan. Päällä/alla olo on kivun suhteen ehkäpä paras vaihtoehto, mutta takaapäin saadaan tarvittaessa miekkosen osalta nopea lopputulos. ;)

Lelulaatikkoon kertyy sisältöä vähitellen, mutta itse laatikko on vielä hakusessa. Vasta saapui uusi pieni paketti tuonne Oulun päähän. Vähän epäilyttää, että kuinka paljon niitä loppujen lopuksi tulee käytettyä :p

Edited by unforgiven, 21 May 2008 - 09:06 PM.

#6 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 21 May 2008 - 09:12 PM

Ei minullakaan eka kerta sattunut, mutta takaapäin sattuu aina. :cry:

Sama homma :) Eka kerta ei sattunut lainkaan.
Huomasin, että ehkä tuo omalla kohdallani "takaa sattuu" johtui ex-poikaystäväni 24cm melasta, joka tosiaankin osui ja upposi. Kerran minulla meni alavatsa aivan kramppiin ja makasin pari tuntia hirveässä kivussa ja liikkumatta kun kävi niin kipeää. Se oli SURKEIN seksikokemus ikinä.
Mutta kun ns. vaihdoin miehen pienempään, eli normaaliin n. 15senttiseen niin eipä satu enää niin paljoa. Koolla ON siis väliä. Hyvin paksuja en tosin tahdo enää kohdata... Pikaseksin ilot katoaa kun siihen totutteluun menee n. 5 minuuttia.

Edited by Cheva, 31 December 2011 - 12:32 PM.

The pic in my avatar is from here.

#7 Narquelie

Narquelie
  • Members
  • 806 posts
  • Interests:fantasy- and horror literature, anime, asian extreme cinema, gigs & festivals, RPG's, bodymodifications, board games, nature, beer...

Posted 21 May 2008 - 09:29 PM

Huomasin, että ehkä tuo omalla kohdallani "takaa sattuu" johtui ex-poikaystäväni 24cm melasta, joka tosiaankin osui ja upposi. Kerran minulla meni alavatsa aivan kramppiin ja makasin pari tuntia hirveässä kivussa ja liikkumatta kun kävi niin kipeää.

Joo, miullakin kokemusta tosta megamela-osastosta, ja oli ihan mahtavaa huomata oikeasti nauttivansa yhdynnästä tämän nykyisen vähän normaalikokoisemman varustuksen omaavan äijäni kanssa, kun ei tarvinnut kokoajan pelätä että sattuu, ja pystyy vähän varioimaan asentojakin. Sitä ennen ei jaksanut pitää yhdyntää oikein minään. Tosin ei se nytkään miulle se ykkösprioriteetti ole, mutta kivaa kun ei satu aina.

Täällä voisin valittaa sitä, etten ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä ENKÄ miehen kanssa vaikka ollut apukeinojakin käytössä :/ vissiin luottamus</rentoutumispula. Mutta ehkäpä se vanhemmiten sitten tulee.

Kyllä se siitä. Kokemuksen syvällä jne. Itekkin kerkesin ressata tuosta aikani, mutta sitten se vaan tapahtui kun kerrankin olin miettimättä koko asiaa. Orgasmi suuseksin avulla siis, yhdyntäorgasmeista (ei pelkiltään eikä apuvälineiden kanssa, mutta harvassa on varmaan ne naiset jotka saa siitä pelkästä penetraatiosta sen orgasmin eikä tartte hiplailla itteään tms. samalla) ei ole tietoakaan, mutta ihan hyvin tässä on pärjätty ilmankin. Ehkä sen oppii jossain vaiheessa, ehkä ei. Mutta en ainakaan jaksa ottaa liikaa ressiä asiasta.

Noh, missäs kaikki miehiset näkökulmat asiaan viipyy? Rohkeasti vaan, pojat. :)
"Oh, please! If every vampire who said he was at the crucifixion was actually there, it would have been like Woodstock... I was actually at Woodstock. That was a weird gig. I fed off a flowerperson, and I spent the next six hours watchin' my hand move."

#8 Guest_Gothelia_*

Guest_Gothelia_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 09:51 PM

Liityn omituisten naisotusten kerhoon, en minäkään rekisteröinyt mitään repeämistuntemuksia saati huumaavaa kipua ekalla kerralla. Turpiin olisi tullut muutama vuosisata sitten ja pahasti, jos olisi pitänyt verisillä lakanoilla neitsyyttään tuoreelle aviomiehelle todistella. :p

Petipuuhissa kuulun itse siihen tutkitusti pieneen naisryhmään, joka kykenee saamaan orgasmin myös penetraation kautta. Joka kerta se ei tietenkään tule eikä aina ole niin väliksikään - en minäkään seksiä sen orgasmin takia harrasta, saa sen niin pienellä vaivalla kuitenkin hankittua ihan itsekin. On hieman surkuhupaisaa, miten miehille onnistuneen seksin mitta on usein nimenomaan se, että nainen saa. Millä sen niiden höpsöjen päähän saisi taottua, ettei näin todellakaan ole?

Seksuaaliseen suuntautumiseen en malta olla tarttumatta. Itse nimittäin en aina usko, että kukaan ihminen voisi olla 100% hetero. Itsekin olen pääsääntöiseltä suuntautumiseltani hetero, mutta parisuhde/seksi naisen kanssa ei tunnu mitenkään oudolta tai vieraalta ajatukselta. Threesomeen en kuitenkaan pystyisi naista (enkä miestäkään, ei sen puoleen) ottamaan - olen yksinkertaisesti aivan liian mustasukkainen. Ainakin vielä koen, että sen seksin pitää tapahtua vain kahden ihmisen välillä. Että tahdon omistaa vain yksin sen toisen ihmisen, edes sen pienen hetken. Tästä voisinkin vetää pienen aasinsillan siihen, etten itse esimerkiksi tajua polyamoriaa lainkaan. Mikäs siinä, jos joillekin toimii, eikä kukaan tule suhteessa loukatuksi tai hyväksikäytetyksi - mutta jos meikäläiselle moista mallia ehdotettaisiin, olisin samana iltana kapsäkkeineni eteisessä. En vain pystyisi siihen, edes ajatuksen tasolla.

#9 louhetar

louhetar
  • Members
  • 450 posts

Posted 21 May 2008 - 09:56 PM

Varmaan se vanha sanonta pätee tuohon orgasmittomuuteenkin: se tulee kun lakkaa yrittämästä. Joskus on tuoreessa suhteessa ollut vähän jännitystä ja jarruja päällä, mutta aina se on löytynyt ihan itsestään. On vain pitänyt ensin totutella siihen uuteen kumppaniin, ja ennen kaikkea uskaltaa päästää itsensä ihan valloilleen.

Aika samaa mieltä olen kanssanne yhden illan hoidoista, eihän ne juuri koskaan parisuhdeseksiä voita. Joskus silläkin saralla voi kuitenkin natsata, mutta se vaatii hyvää tuuria ja vapaamielisyyttä, että uskaltaa olla reilusti oma itsensä. Ja jos tuosta nyt sai sen kuvan, että jakelen irtonumeroita holtittomasti, niin mainittakoon ettei se pidä paikkaansa. Joskus on kuitenkin tullut sitäkin kokeiltua, eikä aina ihan surkeinkaan tuloksin. Liputtaisin silti vakituisen kumppanin puolesta, onhan se paljon helpompaa, varmempaa ja ennen kaikkea parempaa.

Mitäs mieltä olette metelöinnistä? Kyllähän ne naapurikämpästä joskus kuuluneet lemmenäänet kaupungissa asuessa ärsytti, mutta kai sellaiseen tuli joskus syyllistyttyä itsekin. Kun ensimmäisen kerran törmäsin itseäni tosi paljon hiljaisempaan tyyppiin, piti ihan tarkistaa silmät avaamalla, että ollaanko sitä hommassa ihan täysillä mukana. :lol:

Edit: Itsellenikin on siunaantunut kyky saada orgasti aika helposti, jos vaan asiat on myös yläpäässä kunnossa. Jos hommassa ei ole ihan sataprosenttisesti mukana, niin eihän siitä voi sitten ihan täysillä nauttiakaan. Onhan seksi toki muutakin kuin pelkkää maksimaalisen nautinnon tavoittelua, mutta ainainen orgasmittomuus alkaisi ainakin itseäni rassaamaan.

Edited by louhetar, 21 May 2008 - 09:59 PM.

"--paljonko Gwaihir Tuulenruhtinaalle olisi pitänyt maksaa, että se olisi käynyt tiputtamassa Sormuksen Tuomiovuoreen?"

#10 Guest_-Darkkis-_*

Guest_-Darkkis-_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 09:59 PM

Itse olen tyyppi joka puhuu seksijuttuja lähinnä lähimpien ystävien kanssa. En näe siinä järkeä omalla kohdallani, että alkaisin täällä kertomaan mitä teen missäkin asennossa, sillä se ei kiinnosta ketään eikä minua kiinnosta tippaakaan mitenpäin joku toinen tykkää tehdä sitä tai tuota :p. Joku haluaa kertoa pienetkin yksityiskohdat, itse haluan pitää jotain ihan itsellänikin. Se ei taas merkitse sitä, että olisin ujo seksiin liittyvissä asioissa, päinvastoin ;), mutta kaikkea ei tarvitse vain kertoa julkisesti. Siis omalla kohdallani.

Tokihan aina voin puhua kaikesta muustakin kuin asennoista tai itse panemisesta niinkuin unforgiven tuolla alussa kirjoittikin, eli hyvä että joku uskalsi avata tällekkin ketjun :up: Enköhän jotain juttua tännekin jatkossa kirjoittele.

#11 Keepon

Keepon
  • Members
  • 579 posts
  • Interests:Guitarplaying, hanging on the Internet, listening music...

Posted 21 May 2008 - 10:10 PM

Henkilökohtaisista syistä johtuen olen korvannut seksin alkoholin juomisella.
I hear the horses' thunder
Down in the valley below,
I'm waiting for the angels of Avalon,
Waiting for the eastern glow.

#12 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 21 May 2008 - 10:14 PM

Edit: Itsellenikin on siunaantunut kyky saada orgasti aika helposti, jos vaan asiat on myös yläpäässä kunnossa. Jos hommassa ei ole ihan sataprosenttisesti mukana, niin eihän siitä voi sitten ihan täysillä nauttiakaan. Onhan seksi toki muutakin kuin pelkkää maksimaalisen nautinnon tavoittelua, mutta ainainen orgasmittomuus alkaisi ainakin itseäni rassaamaan.

jep, varmasti.
Itse onneksi pääsen hyvin helposti omin avuin seitsemänteen taivaaseen :lol:
Ja ei sitä orkkua osaa seksiin halutakaan kun ei sitä ole niissä puuhissa koskaan saanutkaan ;)

#13 Guest_Mya_*

Guest_Mya_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 10:23 PM

Hyvä topikin aihe. Enkkupuolellahan tälläinen on ollut jo pitkään. Ehkä ihmiset tästä ajan myötä avautuvat, sillä muistan miten nightwish.fi -kanavalla vittuiltiin aika paljon, jos kertoi kuinka usein masturboi. SirJuzzihan myös kyseli, että pidänkö anaaliseksistä ja kun vastasin en ja kysyin pitääkö se, niin sehän vastasi ettei tiedä kun ei ole kokeillut ähähää. Sitten muka on todella noloa, jos on sitä kokeillut. :huh:

Olen kyllä avoimesti bisse, mutta naiskokemuksia ei vielä ole. En omista yhtään seksileluakaan ja teidän muiden viestien lukemisen jälkeen tulikin käytyä läpi suomalaiset verkkoseksishopit. :D Onko teillä kokemusta geishapalloista?

#14 Dillinger

Dillinger
  • Members
  • 5,649 posts

Posted 21 May 2008 - 10:29 PM

Jos ovat minun kaljapostaukseni osastoa "kaikkia kiinnostaa" niin seksi on itselleni ainakin sellainen asia jolla en halua retostella, ja toisekseen, en usko että ketään teistäkään kiinnostaa jos kerron höylänneeni naista takaapäin pöytää vasten, tai vastaavasti siitä miten on leikitty mm. kynttilöillä.
Tämä ikuisesti pelätty loppu meitä lähestyy. Taivaalta sataa verta ja susi meidän jumalamme syöä. Ei kukaan säästy kuolemalta. Ikuisen kaaoksen valta. Tämä on viimeinen yö.

#15 Guest_Gothelia_*

Guest_Gothelia_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 10:32 PM

No kylläpäs miessukupuoli avaa oman puheenvuoronsa tässä ketjussa penseästi.

Totta on, ei meikääkään kiinnosta edes parhaan kaverin jokaikinen pano kaikkine litisevine yksityiskohtineen, mutta yleisellä tasolla seksistä ja parisuhteilusta voi (ja pitääkin?) puhua. Sillä tavalla niitä ennakkoluuloja ja jopa pelkoja saadaan parhaiten kaadettua. En sitten tiedä, eikö miehillä vain yksinkertaisesti liity seksiin mitään sellaisia mystisiä yleisen tason ajatuksia, joita olisi mielekästä puida isommassa porukassa?

#16 Guest_Orion_*

Guest_Orion_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 10:38 PM

Kaverin sammakon siskon kaimalle

:lol:

eikä minua kiinnosta tippaakaan mitenpäin joku toinen tykkää tehdä sitä tai tuota :p .

Valehtelet. :p

En sitten tiedä, eikö miehillä vain yksinkertaisesti liity seksiin mitään sellaisia mystisiä yleisen tason ajatuksia, joita olisi mielekästä puida isommassa porukassa?

Ei mulla ainakaan tule mieleen, että miksi mun tulisi kertoa naimisistani tuntemattomille.

#17 Guest_-Darkkis-_*

Guest_-Darkkis-_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 10:40 PM

Niinkuin sanoin tuolla aikaisemmin, tulen kyllä tänne jotain kirjoittelemaan. Ei tässä nyt ole ehtinyt miettimään seksiasioita kun Mestareiden Liigan finaali on ollut menossa :lol: :lol:

Typos.....

Edited by -Darkkis-, 21 May 2008 - 10:40 PM.

#18 Guest_Sir Juzzi_*

Guest_Sir Juzzi_*
  • Guest

Posted 21 May 2008 - 10:57 PM

Ehkä ihmiset tästä ajan myötä avautuvat, sillä muistan miten nightwish.fi -kanavalla vittuiltiin aika paljon, jos kertoi kuinka usein masturboi. SirJuzzihan myös kyseli, että pidänkö anaaliseksistä ja kun vastasin en ja kysyin pitääkö se, niin sehän vastasi ettei tiedä kun ei ole kokeillut ähähää. Sitten muka on todella noloa, jos on sitä kokeillut. :huh:

Sulta on nyt mennyt joku pointti ohi niin että roikuu. :p

#19 Dillinger

Dillinger
  • Members
  • 5,649 posts

Posted 21 May 2008 - 11:21 PM

SirJuzzihan myös kyseli, että pidänkö anaaliseksistä ja kun vastasin en ja kysyin pitääkö se, niin sehän vastasi ettei tiedä kun ei ole kokeillut ähähää. Sitten muka on todella noloa, jos on sitä kokeillut. :huh:

Kuulostaa just alla olevan kaltaiselta SirJuzzin tavaramerkkiviisastelulta :)

Sulta on nyt mennyt joku pointti ohi niin että roikuu. :p

Mutta joo, kyllähän normaali ihminen seksiä tarvitsee enkä minä ole poikkeus. Tällä hetkellä sinkkuna oleminen rajoittaa *köh* vähän noita harrastamismahdollisuuksia mutta on niistä ilman Kallion katuja aina selvitty. Ja edellisestä kunnon tuokiosta toisen kanssa on jo jonkin verran aikaa joten olisi kiva löytää se jonka kanssa sen voisi uusia.
Tämä ikuisesti pelätty loppu meitä lähestyy. Taivaalta sataa verta ja susi meidän jumalamme syöä. Ei kukaan säästy kuolemalta. Ikuisen kaaoksen valta. Tämä on viimeinen yö.

#20 Guest_anata sorctica_*

Guest_anata sorctica_*
  • Guest

Posted 22 May 2008 - 12:00 AM

Seurustelu tai vaikka yhden yön suhteilut. Ajatuksia? Molemmissa on puolensa, not?

Miksi miehet menevät naimisiin? Suvunjatkamiseen ei tarvita pysyvää parisuhdetta, joten esihistoriallisen miehen olisi luullut tyytyneen satunnaiseen seksiin. - David. M. Bliss, Halun Evoluutio

Vähän samoja ajatuksia itselläkin on. Jos ajattelisin ihan rehellisesti ja unohtaisin kaiken sen mitä yhteiskunta, uskonto, populaarikulttuuri, vanhemmat, muut ihmiset jne. ovat meille toitottaneet tästä asiasta ja toteuttaisin vain omaa luontoani, niin ideaalisin tilanne olisi, ei ehkä yhden illan jutut, vaan pelkät seksisuhteet, joissa nainen vaihtuisi n. kuukauden välein. Samaan kauniiseen naiseen kuitenkin kyllästyy aika nopeasti ja seksin lisäksi mitään muuta "hyötyä" en parisuhteesta sinällään saa, koska en halua lapsia ja taloudellisesti, henkisesti jne. pärjään hyvin ilman naista. Mutta oikeassa elämässä näin ei tietenkään voi tehdä, vaan kaikki edellä olevat vaikuttavat siihen millaisia päätöksiä teemme.

Sanotaanko kuitenkin näin, että en yhtään ihmettele niitä lukuisia poliitikkoja ja isoja bosseja (Clinton, Kanerva, Max Mosley, Häkkinen jne jne.), jotka vanhoillakin päivillä juoksevat nuorten naisten perässä, pettävät seurustelukumppaneitaan ja pilaavat mahdollisen uransakin sen takia. Voisin väittää, että 95% miehistä pettäisi jossain vaiheessa elämäänsä, jos vain tilaisuus tulisi saada sellainen nainen mistä he ovat haaveilleet. Niitä tilaisuuksia ei vain Pertti Perusmiehelle useinkaan tule, toisin kuin näille julkkiksille, rikkaille jne.

Tämä voi kuulostaa aika kylmältä monien (nuorten tyttöjen) mielestä. Nuoret ovat yleensä niin ehdottomia kaiken suhteen ja esim. pettämistä ei missään tapauksessa hyväksytä ja mitään lieventäviä asianhaaroja ei ole. Ihmiset haluavat tuntea perhosia vatsassa ja uskoa siihen oikeaan, tosi rakkauteen yms. mitä elokuvat, musiikki jne. meillä tarjoaa. Ja siihen kaikilla on toki oikeus. Oikea elämä ei vain ole niin mustavalkoista.

Lesbous, homous, biseksuaalisuus. (Itse olen tyttöjä-on-kiva-pussata-hetero.)
Eläinten ystävät, vaippoihin haluavat ym. hassut veikkoset.

Jokainen olkoon mun puolesta sellainen kuin haluaa kunhan ei vahingoita toisia ihmisiä/eläimiä fyysisesti/henkisesti.

Hedelmöityshoitoja tai adoptiota en soisi homo-/lesbopariskunnille, paitsi yksinäiselle naiselle adoptio-oikeuden.

Parhaita asentoja/kokemuksia?

En tunne mitään tarvetta kertoa seksielämäni yksityiskohdista kenellekään ulkopuoliselle livenä/netissä. Naisillehan tehdään näitä G-pisteitä, Cosmopolitaneita jne. Miehet harvemmin puhuvat omista seksijutuistaan muuta kuin yleisellä tasolla. Yleensä miesten kesken pintapuoliset seksijutut kääntyy aika nopeasti niihin oikeasti kiinnostaviin aiheisiin kuten urheilu, autot, tekniikka, vapaa-ottelu, tissit jne.

Rikokset & rangaistukset
- Itäsuomen hovioikeus<3, Onko olemassa ns. lievää raiskausta?

Lievästä raiskauksesta en tiedä, mutta mä vierittäisin jonkin verran vastuuta pukeutumisen/käyttäytymisen suhteen naisille. Tottakai jokaisella on oikeus pukeutua niin paljastavasti kuin haluaa ja viettää aikaansa kenen kanssa ja missä kunnossa tahansa. Kyllä mä ainakin osaltaan syyttäisin itseäni päättäessäni oikaista klo. 04.00 pe-iltana Kaisaniemin puiston läpi ja mut ryöstettäisiin. Tietenkään se ryöstö ei ole yhtään sen oikeutetumpi, mutta on siinä myös omaa tyhmyyttä kun siitä oikaisin, vaikka tiesin paikan maineen.

Mitenkä suhtaudutte seksin ostoon?
Mie en tajua sitäkään. Niin alhaista jotenkin.

Alhaista tai ei, mutta ennen kaikkea ihmisille niin luonnollista. Seksihän on maailman vanhin ja yleisin kaupantekoväline.

Mitään eroa itse en näe esim. Johanna Tukiaisen tai vastaavien ja perusprostituoidun välillä. Tukiainenhan sanoi osuvasti, että sillä on ollut elämänsä aikana hyviä "sponsoreja" eli rikkaita miehiä. Mitään muuta eroa tollaisessa ei ole kuin se, että prostituoitu on rehellinen.

Toisinpäin ajateltuna seksin ostoa voisi olla se mitä useimmat NHL-tähdet, muusikot yms. harrastaa. Paneskellaan kauniita naisia ja vaimo hoitaa kotona lapset ja pitää kulissia yllä. Se on molemmille win-win-tilanne. Mies saa haluamaansa seksiä eri naisilta ja nuhteettoman julkisivun, ja nainen sellaisen elämäntyylin mihin hänellä ei olisi ikimaailmassa muuten mahdollisuutta.

Edited by anata sorctica, 22 May 2008 - 12:04 AM.

#21 Fëa

Fëa
  • Members
  • 960 posts

Posted 22 May 2008 - 06:42 AM

Rikokset & rangaistukset
- Itäsuomen hovioikeus<3, Onko olemassa ns. lievää raiskausta?

Tässä lakitekstin näkökulma: rikoslain 20. luku.

#22 unforgiven

unforgiven
  • Members
  • 2,012 posts

Posted 22 May 2008 - 10:57 AM

Ihan liikaa quotettavaa :p

Petipuuhissa kuulun itse siihen tutkitusti pieneen naisryhmään, joka kykenee saamaan orgasmin myös penetraation kautta. Joka kerta se ei tietenkään tule eikä aina ole niin väliksikään - en minäkään seksiä sen orgasmin takia harrasta, saa sen niin pienellä vaivalla kuitenkin hankittua ihan itsekin.

Itse onnistun tuossa myös. Itse asiassa olen varsin helppo saamaan, ainakin silloin jos edellisestä kerrasta on vähän aikaa. Joskus se voi olla työn takana tai ei tule ollenkaan, mutta mikäs siinä; tulee jos tulee. Kuulin kerran, että eräs tuttuni ei ole saanut orgasmia edes itsekseen, itselleni se on jotenkin vaikeaa kuvitella kun olen tällainen. Masturbointia en hirveästi edes harrasta. Okei, viime viikolla taisin "sortua", mutta siitä edellinen kerta oli joskus marraskuussa. :p Ei se yksinään härväys IMO niin ihmeellistä ole, kaksin aina kaunihimpi. Kaipa himoni ovat aika vähäiset.

Seksuaaliseen suuntautumiseen en malta olla tarttumatta. Itse nimittäin en aina usko, että kukaan ihminen voisi olla 100% hetero. Itsekin olen pääsääntöiseltä suuntautumiseltani hetero, mutta parisuhde/seksi naisen kanssa ei tunnu mitenkään oudolta tai vieraalta ajatukselta. Threesomeen en kuitenkaan pystyisi naista (enkä miestäkään, ei sen puoleen) ottamaan - olen yksinkertaisesti aivan liian mustasukkainen. Ainakin vielä koen, että sen seksin pitää tapahtua vain kahden ihmisen välillä. Että tahdon omistaa vain yksin sen toisen ihmisen, edes sen pienen hetken.

Komp komp komp. Tosin, minulle ehdotti tuossa taannoin eräs naispuolinen ihminen, että voisi harrastaa kanssani seksuaalista kanssakäymistä joskus, ja ainakaan tällä hetkellä ei tunnu siltä että haluaisin/pystyisin, mutta ehkä se liittyy siihen, että seurustelen ja siihen, että en arvosta ko. ihmistä kovin korkealle ja siihen, että hän on minun ja puoliskoni yhteinen kaveri :p Eli jos haluaisin kokeilla tyttökivaa, niin jonkun muun kanssa kuin hänen.
Ja kyllä, olen myös liian mustasukkainen jakamaan mitään kenenkään kolmannen osapuolen kanssa :)

Mitäs mieltä olette metelöinnistä?

Itseäni ei kyllä sytytä valtavan kovaääniset äännähtelyt. Varmaan kohdalle sattuessa repeäisin nauramaan tai tuntisin oloni muuten vaan kummalliseksi. Pienet voihkaisut/ynähtelyt/muut sellaiset silloin tällöin ovat söpöjä, mutta jos koko ajan voihkitaan jumalaa tai karjutaan täyttä kurkkua niin ei se kuulosta edes luonnolliselta :p Muiden pariskuntien akteja en ole vielä joutunut seinien läpi kuuntelemaan, mutta eiköhän sekin ole vielä joskus edessä.

Hyvä topikin aihe. Enkkupuolellahan tälläinen on ollut jo pitkään. Ehkä ihmiset tästä ajan myötä avautuvat, sillä muistan miten nightwish.fi -kanavalla vittuiltiin aika paljon, jos kertoi kuinka usein masturboi. SirJuzzihan myös kyseli, että pidänkö anaaliseksistä ja kun vastasin en ja kysyin pitääkö se, niin sehän vastasi ettei tiedä kun ei ole kokeillut ähähää. Sitten muka on todella noloa, jos on sitä kokeillut. :huh:

Älä ota tuota herraa tosissaan. Eihän sitä tiedä, vaikka kohta hänkin tulisi tänne hehkuttamaan anaaliseksin saloja ;) Ja irkissähän tuollaiset keskustelut ovat ihan normaaleja, niistä ei kannata järkyttyä. Mutta joo, muistan kyllä kun vielä siellä heiluit, harmi ettet viihtynyt.

Olen kyllä avoimesti bisse, mutta naiskokemuksia ei vielä ole. En omista yhtään seksileluakaan ja teidän muiden viestien lukemisen jälkeen tulikin käytyä läpi suomalaiset verkkoseksishopit. :D Onko teillä kokemusta geishapalloista?

Ei vielä, mutta hankintalistalla ovat. Aloitan varmaan jostain halpiksista, ettei tule sitten turhaan käytettyä rahaa.

#23 Guest_Aki Me_*

Guest_Aki Me_*
  • Guest

Posted 22 May 2008 - 11:17 AM

Kuinka hauskaa huomata, miten samat topikin aiheet aina ajoittain reinkarnoituvat laudalle :huh:
Hyvä juttu, koska yleensä aiheet ovat aina puheen arvoisia, mutta tavalla tai toisella niissä (kuten yleensä keskusteluissa suurten ryhmien sisällä) syntyy solmuja, joita aika toivottavasti hieman löysyttää.

Minulla olisi paljon sanottavaa aiheeseen, mutten tiedä pystynkö nyt sanoa kaikkea haluamaani - jos en, niin jatkan myöhemmin.

Mitenkä suhtaudutte seksin ostoon?
Mie en tajua sitäkään. Niin alhaista jotenkin.

Minä tajuan. Laudalla on aiemmin ollut keskustelua siitä, kuinka kaiken maailman inhokit ja lapsi- ja eläinpornoa katselevat tai muuten seksuaaliselta suuntautumiseltaan anomaliset ihmiset pitäisi kuohia tai muuten sulkea laitoksiin - miksi? Jos jopa nuoret, joilla ei ole aikaisempia seksikokemuksia, voivat turhautua seksuaalisesti, niin entä sellaiset, jotka ovat olleet seksuaalisessa kanssakäymisessä?
Minusta prostituutio pitäisi laillistaa. Syistä että silloin saataisiin hallintaan naisten myyminen ja orjuuttaminen protituoiduiksi, koska luonnollisesti sitä harjoittaisivat vain ne jotka haluavat. Sen lisäksi heidät saataisiin työturvan ja verotuksen piiriin, ja mahdollisesti pystyttäisiin kontrolloimaan paremmin sukupuolitauteja. Jossain päivälehdessä oli joskus juttu muistaakseni Helsinkiläisistä lukiolaistytöistä, jotka olivat ihan vapaaehtoisesti ruvenneet harjoittamaan prostituutiota saadakseen rahaa. Ja hyvin olivat rahaa saaneetkin, eivätkä edes katuneet toimiaan, toinen muistaakseni ajatteli jatkaa työtä pitempäänkin.
Minusta, prostituutiossa ei ole mitään pahaa silloin, kun prostituoitu itse on valinnut työnsä ja haluaa tehdä sitä.
Lisäksi, seksiä on aina myyty. Ja jos ei olla myyty, niin sitä on tarjottu ilmaiseksi vieraanvaraisuutena. Se lasketaan ihmisen perustarpeeksi, ja jos on kykenemätön luomaan yhden illan- tai pitempiä parisuhteita niin minusta se on turvallisempaa, että pakolliset halut tyydytetään valvonnanalaisessa bordellissa kuin raiskaamalla naapurintyttö.

Paras kokemus oli tän nykyisen suhteen se ns. kanivaihe. Kun sitä edeltävä suhde oli hieman vähemmän intohimoinen, niin oli ihanaa kokea ensimmäistä kertaa elämässään sellaista ihan järjetöntä panetusta ja halua. Tosin silloin elettiin ekat puoli vuotta "nähdään joka toisena viikonloppuna"-tyylisessä kaukosuhteessa, joten aikamoista vaakamamboa oli aina ne tapaamiskerrat.

Tosiaan, tässä on täydellisen intohimosuhteen resepti: kaukosuhde, jossa parin päivän tapaamisia korkeintaa kerran kuussa.
Kuka sanoi, että kerkeää kyllästymään parissa kuukaudessa?

Itse olen tyyppi joka puhuu seksijuttuja lähinnä lähimpien ystävien kanssa. En näe siinä järkeä omalla kohdallani, että alkaisin täällä kertomaan mitä teen missäkin asennossa, sillä se ei kiinnosta ketään eikä minua kiinnosta tippaakaan mitenpäin joku toinen tykkää tehdä sitä tai tuota :p. Joku haluaa kertoa pienetkin yksityiskohdat, itse haluan pitää jotain ihan itsellänikin. Se ei taas merkitse sitä, että olisin ujo seksiin liittyvissä asioissa, päinvastoin ;), mutta kaikkea ei tarvitse vain kertoa julkisesti.

Jos ovat minun kaljapostaukseni osastoa "kaikkia kiinnostaa" niin seksi on itselleni ainakin sellainen asia jolla en halua retostella, ja toisekseen, en usko että ketään teistäkään kiinnostaa jos kerron höylänneeni naista takaapäin pöytää vasten, tai vastaavasti siitä miten on leikitty mm. kynttilöillä.

Ei mulla ainakaan tule mieleen, että miksi mun tulisi kertoa naimisistani tuntemattomille.

En tunne mitään tarvetta kertoa seksielämäni yksityiskohdista kenellekään ulkopuoliselle livenä/netissä. Naisillehan tehdään näitä G-pisteitä, Cosmopolitaneita jne. Miehet harvemmin puhuvat omista seksijutuistaan muuta kuin yleisellä tasolla. Yleensä miesten kesken pintapuoliset seksijutut kääntyy aika nopeasti niihin oikeasti kiinnostaviin aiheisiin kuten urheilu, autot, tekniikka, vapaa-ottelu, tissit jne.

Minkä takia seksistä keskusteleminen lasketaan niin usein seksillä rehvastelemiseksi? Kuka sanoi, että on pakko kertoa kaikkia yksityiskohtia yleisesti? Niitä saa kertoa, jos tuntuu siltä.
Ehkä tässä kyse on enemmän siitä, että keskustellaan asioista, jotka askarruttavat aiheen tiimoilta. Jos ei askarruta, niin sitten ei kai ole mitään sanottavaa. Mutta minulle ainakin herää kysymys, että miksei mikään askarruta? :p

Liikaa quotettavaa, tosiaan :)

- . -

#24 Elaith

Elaith
  • Moderators
  • 9,369 posts
  • Interests:Capoeira, guitar

Posted 22 May 2008 - 11:41 AM

Hei,

koska laadimme säännöt tuonne englanninkieliselle puolelle vastaavaan topicciin, lisäsin ne suomennettuina (ja hieman modifioituina) myös tänne. Ne löytyvät ensimmäisen viestin alusta. Valitettavasti siis raiskauksista ei saisi keskustella myöskään rikosoikeudelliselta kannalta. Päätös tästä admin-taholta. Kiitos ja hyvät keskustelut. :)

Almost Again
But not anymore

#25 Cheva

Cheva
  • Members
  • 2,527 posts

Posted 22 May 2008 - 12:03 PM

Asialliset säännöt mode-puolelta. Eiköhän me fiksut suomalaiset pysytä hallinassa ;D

Ja niin... Jännä kun tässä nyt huomaa, että ehkä miehet eivät oikeastikaan keskustele niin paljon seksistä toistensa kanssa syvällisemmällä tasolla, ja siksi heidän kommentissa TÄHÄN mennessä on aika... Noh. Yksitoikkoisia.
Naisillahan on yleensä (ei kaikilla kuitenkaan) tapana jauhaa ystäviensä kanssa tästäkin asiasta. Ei tietenkään yksityiskohtaisella tasolla, mutta yleisesti puhutaan mm. koosta, saannista, tavoista ja ongelmista.

Tosin itse aloimme kavereiden kesken puhua seksistä kunnolla vasta nyt parikymppisinä. Nuorempana se oli vielä vähän tabu, mutta nykyään mennään aika "Sinkkuelämää"-linjalla MIINUS turhat yksityiskohdat.

Miten miehet sitten puhuvat seksistä keskenään? Ihan mielenkiinnosta kysyn? Kehutteko, vaikenetteko, suurenteletteko, analysoitteko?

Kaveripojan kanssa käyty seksikeskustelu oli antoisin ikinä. Sain ihan uusia näkökulmia mm. kondomin käyttöön ja sisäistin viimein sen, että ehkä miehet eivät oikeasti kiinnitä huomiota mahdollisiin vatsamakkaroihin :lol:

Ps. En halua yleistää! Varmasti löytyy miesporukoita, jossa seksistä puhutaan avoimesti ja ns. syvällisesti ja varmasti löytyy miehiä, joille vatsamakkaroista on väliä. Samaten löytynee hiljaisia naisia ja naisia, jotka jakavat myös yksityiskohdat.