Hyvyysketju, osa 6.
Posted 17 March 2012 - 10:52 AM
Koodiblogi - Se Toinen Blogi - Peräpohjola
Posted 22 March 2012 - 06:46 PM
Joku likka jostain Kuopiosta soitteli ja kaupitteli Kauppalehteä. Ystävällisesti kuuntelin, mitä hänellä oli sanottavaa, kunnes hän hetkeksi hiljeni. Tuolloin harhaisessa mielessäni kehittelin nopeasti vastaiskun ja rupesin kaupittelemaan tuolle puhelinmyyjälle jotain päästäni temmattua julkaisua. Kerroin huomattavin mielenkiintoisin ja runsain sanankääntein, mitä tällaiseen julkaisuun osallistuminen kustantaa eli mainoskokoja, jakelualueita, lukijatutkimuksia aiheesta sekä erityisesti julkaisun historiaa. Likka yritti noin seitsemän minuutin monologini jälkeen lopetella puhelua, mutta minä painoin päälle. Lopulta hän toivotti minulle hyvää päivänjatkoa ja lopetti puhelun.
Olen muuten kokeillut samaa juttua Hakiksessa, tosin tuolloin vastaanottajana oli joku WWF:n esittelijä - tai mikä sen nimi nyt onkaan. Tuolloin en päässyt kuin esittelemään itseni lyhyesti alueen oman julkaisun markkinointipäälliköksi ja utelemaan mahdollisesta isohkosta (ja kalliista) mainostusmahdollisuudesta julkaisuuni, kun kyseinen häiskä päätti paeta toisen uhrin luo.
ja koitat päästä huipulle ennen iltaa
sinun sanasi pitää kuin lukin seitti
kuljet haurasta kuun siltaa
Posted 23 March 2012 - 09:14 AM
Posted 26 March 2012 - 11:48 AM
while humming the notes of the dead man's song
Oh how I wish they would fade
all of them wounds but I know it's too late
Scars are there to remind
Echoes of Desolation
Kuolleen runoilijan kirstu
Posted 27 March 2012 - 07:40 PM
Posted 28 March 2012 - 03:52 PM
The faces of the past keep calling me to come back home,
Rest calm and remember me..."
Posted 28 March 2012 - 07:57 PM
Iron does as iron's told
And drinks of life's red gold
But shame won't leave with dying breath
The life that wants it's own death
Posted 28 March 2012 - 08:02 PM
voiko tähän laittaa linkkejä.
tämä netti ilmiö ilahdutti.
http://www.godvine.c...vable-1318.html
Olen katsonut tuon videon jo lähes 10 kertaa enkä vieläkään kyllästy siihen. Jahka tuon kaverin ensilevy tulee kauppoihin, päätyy se varsin todennäköisesti omaan levyhyllyyni. Huikea talentti.
Eikä tuo likkakaan ole paha korvalle.
Posted 01 April 2012 - 11:06 PM
jälkiviisas lisäys: ja paskat mitään oikeasti sain..
Edited by missKolho, 28 April 2012 - 07:37 AM.
Posted 02 April 2012 - 01:14 PM
Edit: Oli nopea toimitus, laite oli kotiovella jo 04.04. aamupäivällä. Nyt on säädetty neljä päivää ja osoitekirja sekä laitteen customointi ja asetukset alkaa olla kohdallaan. Email ja sosiaalisen median tilit on yhdistetty, samoin kaikki tällä hetkellä tarpelliset ohjelmat asennettu.
Laite on hyvä ja kaunis, mutta käyttis vielä pikkuisen joiltain osin vaiheessa. Silti se painii jo nyt ihan samassa sarjassa iPhonen ja parhaiden droidien kanssa. Muutaman pian tulossa olevan päivityksen jälkeen (mm 900 ja 610 malleissa jo käytössä oleva wifi-hotspot toiminto) Lumia sarja lienee hinta/laatusuhteeltaan edullisin älypuhelin Suomen markkinoilla. Olisi hyvä jos Nokia saisi sanoa sanasensa tulevaan kasi-versioon sillä kasipäivityksen myötä loppuvuodesta taitaa käsissä olla voittaja-ainesta, veikkaan ma. Appsejakin tulee koko ajan lisää: kuka tarvii satoja tuhansia appseja koskaan muutenkaan?
Kun on vakiona ilmaiseksi mm Nokian musiikki sekä Nokian kartat ja navigaattori ynnä Win Office mobile ja tilaa SkyDrive palvelussa niin myös bisneskäyttäjiä varmasti kiinnostaa.
Muuten, jollei ole jatkuvasti wifi-spottien piirissä on syytä hankkia GB-rajaton nopea kiinteähintainen nettiliittymä laitteelle, dataa näkyy juoksevan aika lailla kun koko ajan näprää härveliä. Täällä mestsässäkin asuen pääsee ajoittain jopa 4-5 Mb/s vauhtiin, kaupungissa lupaavat vielä enemmän. Hitto, sillä ainoalla saatavalla eli Soneran langalla tänne ei saa kun vajaat 2 MB/s max.
Jos jotain negatiivista, niin ensiksi akun kesto. Ahkeran netin ja soittimen käyttäjän on syytä muistaa panna laite aina yöksi laturiin ettei se jätä toisena päivänä tielle.
.
Edited by The Enigma, 08 April 2012 - 02:02 PM.
I joined the sinful to regain innocence
Posted 12 April 2012 - 07:28 PM
Huippua, kun olen sattunut sellaiseen apteekkiin, jossa oppilaiden ohjaus otetaan ihan tosissaan. Vaikka päiväohjelmia ei kovin pitkälle tiedetäkään etukäteen, niin perusjutut on ohjattu seikkaperäisesti ja esim. eilen paneuduttiin apteekkikosmetiikkaan ja tänään mulle ja toiselle harjoittelijalle opetettiin vitamiini-, kalsium- ja nikotiinikorvaustuotteiden käyttöä ja neuvontaa. Muutamaa asiakastakin olen ihan sujuvasti neuvonut, jee
Lisäksi Tampere on vallan mukava kaupunki (rafloja riittää esim.), saimme kivan kämpän asumukseksi kesän ajaksi ja muutenkin menee ihan hyvin.
Farmasian blogi ja kalastusblogi
Posted 13 April 2012 - 01:44 PM
Posted 13 April 2012 - 07:47 PM
Outoa. Minun kohdallani tilanne on aina päinvastoin.RAY:llä oli hyvä kurssi tänään. 1 euro koneeseen ja 40 euron arvosta 1 ja 2 euron kolikoita koneesta pois.
Posted 16 April 2012 - 04:27 PM
In early air of the dawn of life
A sight to silence the heavens"
Posted 16 April 2012 - 04:51 PM
Posted 16 April 2012 - 07:40 PM
Tänään käytiin tekemässä talon takana metsässä ulkoilupolulla puroja vaikka on vielä "trööt"-olo. Porukkaa meni ohi ja katsoivat, että "hulluja nuo on", kun sörkittiin puroa kepeillä.
"Darkness covers my lonely soul,
no one to feed the dying light.."
Sonata Arctica - White Pearl, Black Oceans
Posted 20 April 2012 - 02:54 PM
Tämmöstä, ei mulla muuta!
Posted 21 April 2012 - 12:48 PM
Serengetin gepardiperhe näkyy Areenassa vielä 10 päivän ajan.^Siirsin tänne hyvyysketjun puolelle, koska...
Tänään Avarassa luonnossa on vuorossa Suoleijonat. Täysin tuntematon kanta minulle,
mutta kissaeläimet ovat kiehtovia. Milloinkohan tulee esim. leopardit tai gepardit?
Avarassa luonnossa tulee aina silloin tällöin kissapetoja esitteleviä dokumentteja. Leijonat ja tiikerit ovat eniten esillä, mutta aika ajoin tulee myös leopardeista ja jopa ilveksistä hienoja pätkiä.
Posted 23 April 2012 - 12:07 PM
Lissäys, ettei tuu tuplia: Mie olen ehkä toiminut semisti amorina. Oi tsiis, tätä mä vähän toivoinkin. Hihih. Ja seurahan oli suorastaan mahtavaa!
P.S.Kenet minä saan seuraavaksi parittaa?
Edited by Usvanneito, 25 April 2012 - 07:15 AM.
When you feel my heat
Look into my eyes
It's where my demons hide
Don't get too close
It's dark inside
Posted 26 April 2012 - 06:28 PM
Posted 27 April 2012 - 07:49 AM
Kiitoksia vaan amorille
Edited by missKolho, 28 April 2012 - 07:36 AM.
Posted 28 April 2012 - 03:55 PM
Mukavaa vapun aikaa kaikille!
Posted 28 April 2012 - 09:31 PM
Hyvää vappua vaan kaikille!
Klara vappen eikun mitä..
Posted 30 April 2012 - 07:59 AM
When you feel my heat
Look into my eyes
Don't get too close
It's dark inside